    en web_Rabates0.exe
    Wat zijn dit ?????Kan ik dit veilig weggooien ???
    MVGR Alphid

    A.van Dun, Nov 3, 2004

  2. A.van Dun

    Ingeborg Guest

    Dit kun je zonder meer weggooien, maar ik ben bang dat dat niet zomaar
    lukt. Mogelijk gaat het beter vanuit veilige modus.

    Doe een scan met een up to date virusscanner. Als je die niet hebt:
    http://www.free-av.com

    Doe verder een scan met AdAware (http://www.lavasoft.de/software/adaware)
    en/of Spybot (http://www.safer-networking.org)

    Zorg dat je virusscanner up to date is,

    Ingeborg, Nov 3, 2004

  3. A.van Dun

    John Holmes Guest

    A.van Dun came up with this:
    In de run- key staan de programma's die je gedisabled hebt met msconfig.

    Allemaal spyware. Wegflikkeren dus, ook al starten ze niet meer op omdat
    ze in de run- key staan. Wat wel gestart wordt, is wat er in de run key
    staat. (HKEY_local_machine\software\microsoft\windows\currentversion\run)
    Maar waarschijnlijk worden ze vanuit een andere locatie in de registry
    weer geactiveerd, dus Spybot, AdAware en zo downen, installeren, updaten
    en uitvoeren.

    John Holmes, Nov 3, 2004