    Rijndert Guest

    heb een raar probleem dat alles bij mij een maand achter loopt
    ???????????????

    Rijndert, Dec 26, 2003

  2. Rijndert

    Rob K Guest

    Hmmmm. So everything is one month late huh ? Somehow that reminds me of
    the french 'ĂȘtre en retard'. Retard ?

    Leer toch eerst eens een coherente zin te schrijven. Als je daar
    redelijk vertrouwd mee bent, ga dan eens een stap verder: denk eens na
    ! Om een voorbeeld te geven: dacht je nu werkelijk dat de ene ISP beter
    geschikt is dan de andere bij het gebruik van een bepaalde newsreader?

    Rob K, Dec 26, 2003