winzip

Discussion in 'Computer Support' started by Boomer, Apr 11, 2004.

  1. Boomer

    Boomer Guest

    "vandueren" <> wrote in

    > Kan iemand mij verellen hoe ik een bericht open via winzip? Ik
    > krijg de gestuurde berichtenniet open bij voorbaat dank.
    > vriendelijke groeten Thea

    Please fix your clock you are posting from the future.

    24hoursupport.helpdesk internationale nieuwsgroep

    nl.comp.*
    nl.newsgroups
    nl.comp.hardware
    nl.comp.os.ms-windows
    microsoft.public.nl.*
    microsoft.public.nl.windows.*

    nl-alt.*
    nl.internet.providers
    nl.comp.software.mailclients
    nl.comp.software.newsreaders
    nl.comp.software.office
    nl.comp.sys.mac
    nl.comp.virus
    nl.internet.*
    nl.media.*
    nl.newsgroups
    nl.support.*
    alt.nl.comp.software.nieuwsservers

    microsoft.public.nl.office
    microsoft.public.nl.office.access

    nl.test

    http://www.google.com/de

    Diskussionsgruppen in Deutsch
    http://groups.google.com/groups?group=de&hl=de
    http://www.google.com/grphp?hl=de&tab=wg&ie=UTF-8

    Boomer, Apr 11, 2004

  2. Boomer

    SgtMinor Guest

    Wat soort bericht? Winzip is bedoeld om zogenaamde 'zip' files te
    openen. Gewoonlijk, as je een bestand wil openen dat niet door de
    computer herkend wordt, moet je erop dubbel klikken en dan het programma
    kiezen van de opties die gegeven worden.

    Jouw computer geeft de verkeerde datum af. Dubbel klik op de klok
    (beneden rechts op het scherm) en de stel de juiste datum in.

    In deze groep wordt meestal Engels gebruikt. Misschien zou het
    gemakkelijker voor je zijn als je een van de Nederlandstalige groepen
    probeert:

    http://www.xs4all.nl/~rvbelzen/usenet.html

    http://www.inter.uunet.nl/helpdesk/faq/news/

    SgtMinor, Apr 11, 2004

  3. Boomer

    Aunt Agatha Guest

    Ennuh... kijk uit met opgestuurde gezipte berichten. Dat kan best wel eens
    een virus zijn (Netsky familie) Dus eerst scannen, dan pas openen.
    Aunt Agatha

    Aunt Agatha, Apr 11, 2004
  4. Boomer

    SgtMinor Guest

    'Tuurlijk heb je gelijk, Tante, ik zou dat gezegd moeten hebben.
    Eigenlijk denk ik niet dat Thea mijn bericht zal lezen. Ik heb het
    gevoel dat ze dachte dat ze een emailtje stuurde aan wanadoo.

    In het verleden gaf ik een 'mailed & posted' antwoord maar dat mag niet
    meer van mijn ISP als je een 'munged' adres gebruikt.

    SgtMinor, Apr 11, 2004
  5. Boomer

    Rob K Guest

    vandueren wrote:
    > Kan iemand mij verellen hoe ik een bericht open via winzip? Ik krijg de
    > gestuurde berichtenniet open bij voorbaat dank.
    > vriendelijke groeten Thea

    OK - ik zal ook een duit un het zakje doen, voorzover dat nog nodig is
    na de uitstekende antwoorden dei je al kreeg.

    WinZip is een bekend programma dat dient om bestanden te comprimeren, -
    kleiner te maken dus.
    Dat is bv. gewenst als je via een 'duurbetaalde' telefoonlijn wilt
    verzenden of ontvangen.

    Het belangrijkste is naar mijn mening hetgeen Aunt Agatha al zei : pas
    op voor mailtjes met van onbekenden met een *.zip bijlagen, je kunt er
    in zo'n geval bijna zeker van zijn dat het een virus bevat.

    --
    My E-mail address in ROT-13:

    Rob K, Apr 11, 2004
  6. Boomer

    Juan Pérez Guest

    Rob K <> wrote in message

> [...]

    > op voor mailtjes met van onbekenden met een *.zip bijlagen, je kunt er
    > in zo'n geval bijna zeker van zijn dat het een virus bevat.

    You give great Dutch, amigo :)

    Juan Pérez, Apr 11, 2004
  7. Boomer

    Rob K Guest

    Juan Pérez wrote:
    <snip>

    > You give great Dutch, amigo :)

    Muchas grassy arse, Juan :)

    --
    My E-mail address in ROT-13:

    Rob K, Apr 11, 2004
  8. Boomer

    Juan Pérez Guest

    Rob K <> wrote in message
    > Juan Pérez wrote:
    > <snip>

    > Muchas grassy arse, Juan :)

    Uhm...grass. Good spanish, too :)

    Juan Pérez, Apr 12, 2004
  9. Boomer

    vandueren Guest

    vandueren, Apr 12, 2004
  10. Boomer

    Aunt Agatha Guest

    Does he mean "nederwiet" ? ;>))
    Aunt Agatha
    BTW Juan, WAS it you who said I had a coppeloplatas missing or something,
    the very first time I posted on this NG, and if so, would you please tell
    me, after some six years, finally, what I missed?

    Aunt Agatha, Apr 14, 2004
  11. Boomer

    Juan Pérez Guest

    Aunt Agatha:
    astounded everyone with this:
> [...]
    > something, the very first time I posted on this NG, and if so, would
    > you please tell me, after some six years, finally, what I missed?

    It was not I. I have never heard of that word "coppeloplatas." If I *did
    know what it was, perhaps I'd want to be one :eek:)

    Juan Pérez, Apr 14, 2004
  12. Juan Pérez wrote:
    > Aunt Agatha:
    > astounded everyone with this:

    > It was not I. I have never heard of that word "coppeloplatas." If I *did
    > know what it was, perhaps I'd want to be one :eek:)

    If I may create a convenient pronunciation for this "word", you probably would
    not want to be *this* one, Juan; I suspect, like the purple cow of
    literature, you'd rather see than be one...

    A gassy young coppeloplatas
    Had a problem with excessive flatus.
    The sounds that came out,
    And the odors - poor lout! -
    Took a terrible toll on his status.

    --
    Blinky Linux RU 4892F
    The Ugliest Cars (mildly adult): http://snipurl.com/ugliest

    Blinky the Shark, Apr 15, 2004
  13. Boomer

    Aunt Agatha Guest

    you made my day!!! ROTFLMAO
    Aunt Agatha

    Aunt Agatha, Apr 15, 2004
  14. Aunt Agatha wrote:

    > you made my day!!! ROTFLMAO
    > Aunt Agatha

    > "Blinky the Shark" <> schreef in bericht

    > would

    I'm happy <brrrt> to have brought <brrrrr> a little sunshine into your
    <BRRRRRRRRRT> life, Auntie A. :)

    --
    Blinky T. "whew!" Shark

    Blinky the Shark, Apr 15, 2004
  15. Boomer

    Juan Pérez Guest

    Blinky the Shark <> wrote in message

> [...]

    I *did

    probably

    > I'm happy <brrrt> to have brought <brrrrr> a little sunshine into your

    ROFLMFAO!!!!! No lighters or matches allowed :)

    Juan Pérez, Apr 16, 2004