    melden en voor welke?

    Zijn daar kosten aan verbonden?
    Wat adviseert U mij.

    Harry van den Elzen, Mar 4, 2006

  2. Harry van den  Elzen

    SgtMinor Guest

    Harry van den Elzen wrote:
    > Wat zijn dat?
    > Is dat belangrijk voor mij als thuisgebruiker om me aan te
    > melden en voor welke?
    >
    > Zijn daar kosten aan verbonden?
    > Wat adviseert U mij.

    Nieuwsgroepen voor beginners:
    http://web.planet.nl/specials/nieuwsgroepen/
    http://www.leren.nl/rubriek/computers_en_internet/internetten/usenet_nieuwsgroepen/

    Nederlandstalige nieuwsgroepen:
    http://internetwoordenboek.kennisnet.nl/nlook/ngrps.asp

    email adres veranderen, beveiliging advies:
    http://spam.beveiligingadvies.nl/

    Meer ingewikkeld, binaries enz.:
    http://www.binaries4all.nl/beginners/

    SgtMinor, Mar 4, 2006