    Zou u mij kunnen helpen/ adviseren wat hiet aan moet worden gedaan.

    M.vr.gr
    J. Ringeling
    john ringeling, Feb 1, 2004

  2. john ringeling

    fhg Guest

    wrong language for most readers on this group - but you need a trojan
    remover program to get rid of it/them

    --
    xx

    fhg, Feb 1, 2004

  3. john ringeling

    Aunt Agatha Guest

    Nederlandse site met informatie over (o.a. ) trojans:
    http://www.virushelp.nl/trojan.htm
    Zorg voor een goed anti-virus programma, bv
    http://www.grisoft.com/us/us_index.php
    of kijk hier voor meer keus:
    http://www.fnl.nl/ct-nl/antivirus/
    http://antivirus.verzamelgids.nl/
    Voor gratis speciale trojan-verwijderaar: The Cleaner
    http://www.moosoft.com/ maar bij bovenstaande links vindt je er nog veel
    meer.
    Vertaling voor degene die geen Nederlands spreken: Translation:

    Dutch site with info about trojans: http://www.virushelp.nl/trojan.htm
    Be sure to have a good anti-virus program running f.i.
    http://www.grisoft.com/us/us_index.php
    or look here for a wider choice:
    http://www.fnl.nl/ct-nl/antivirus/
    http://antivirus.verzamelgids.nl/