thuis-server

Discussion in 'Computer Support' started by Henk, Jan 25, 2004.

  1. Henk

    Henk Guest

    Hallo,

    Wie kan mij info verstrekken hoe ik van mijn tweede computer een server kan
    maken.
    Ik heb een homepage van 400mb en 2/3 wordt in beslag genomen door
    zip-bestanden,deze bestanden wil ik graag op mijn tweede computer plaatsen
    zodat ik ze bij de provider van mijn homepage weg kan halen.
    Hierdoor overschrijdt ik niet elke keer mijn data-limiet.
    Ik zit op de kabel en daar wisselt het IP-adres regelmatig hoe los ik dit
    op.
    Ook wil ik graag weten hoe ik het moet instellen met een router er tussen.
    En als iemand een zip-download dan ziet hij in zijn adresbalk het adres waar
    het vandaan komt en als hij dan een stukje weghaalt dan kan hij mijn hele
    map downloaden hoe los los ik dit op,moet ik van ieder zip-bestand een
    aparte account maken.
    Als er iemand is die mij kan helpen,graag.

    Groetjes van

    Homepage: www.henk-gerber.nl
    E-mail:

    Henk, Jan 25, 2004

  2. Henk

    SgtMinor Guest

    Jammer dat je deze vraag in het Nederlands heb gesteld. Het is een feit
    dat iedereen die in deze groep op een Nederlandse post reageert heeft
    een schroef of twee los. De slimme jongens gebruiken alleen maar
    Engels.

    Had je gedacht om deze post te proberen in een van de twee honderd
    zoveel Nederlandstalige nieuwgroepen, b.v. news:nl.comp.hardware of
    nl.comp.overig of be.comp? Die drie zijn tamelijk druk. Er zijn ook
    groepen te vinden op news:nl.internet, maar ik heb geen idee of die veel
    gebruikt worden.

    SgtMinor, Jan 25, 2004

  3. Henk

    Henk Guest

    Wat een pech dat ik dan een Nederlander ben en niet slim want ik kan alleen
    maar Nederlands praten.
    Dus ik begrijp hieruit dat slimme jongens de Nederlandse taal te min vinden
    of niet kunnen lezen.
    Dus dat is ook niet slim.

    Groetjes van Homepage: www.henk-gerber.nl E-mail: Henk Gerber

    Henk, Jan 25, 2004