    onder windows 98se.
    Heeft iemand misschien ook een installatiecode en een serienummer want
    deze ben ik kwijt.
    Wenno Zijlstra, Feb 8, 2005

  2. Wenno Zijlstra, <>, the subfusc, ruptured herpes
    sufferer, and employee contracted to do nothing for a year, beseeched:

    > Ik heb een teletekstkaart uit mijn oude P150 computer gehaald en in
    > een PII 233 computer geplaatst maar deze ziet hem niet.
    > Het is een korte ISA kaart van het merk Keyword infosystems.
    > Wie kan mij info verstrekken hoe ik deze kaart aan de praat krijg
    > onder windows 98se.
    > Heeft iemand misschien ook een installatiecode en een serienummer want
    > deze ben ik kwijt.

    Jij gloeiende uitgeneukte beer. Jij bent een kutloze afgepelde
    kontcrossende. Ik denk dat je kan doorgaan als een binneste buiten gepijpte
    gerimpelde aarsgarnaal.
    Prarbog the unsociable, Feb 9, 2005

  3. Wenno Zijlstra

    Dr. Bill Guest

    Wenno Zijlstra wrote:
> [...]
    > Het is een korte ISA kaart van het merk Keyword infosystems.
    > Wie kan mij info verstrekken hoe ik deze kaart aan de praat krijg

    Via Google voor je opgezocht:
    Keyword Info Systems Teletekstkaart (8b 'ISA' ) - voor teletekst onder DOS,
    Win3.x of WinNT
    Je kunt een Keyword Teletekstkaart zelfs aan de praat krijgen onder XP met
    de generieke I/O driver Totalio.sys. Werkt prima ook samen met Wall Street.
    Dit handige drivertje zit tussen Wall Street en de kaart in en simuleert de
    i/o aansturing onder windows 95/98/ME
    http://www.talkingelectronics.com/FreeProjects/MultiChipPgmr/directio.zip

    Dr. Bill, Feb 9, 2005
  4. Wenno Zijlstra

    AtRi Guest

    "Dr. Bill" <> wrote in message news:<420a80b1$0$799$>...

> [...]
    > Dit handige drivertje zit tussen Wall Street en de kaart in en simuleert de

    Hallo,

    Heb TOTALIO geprobeerd maar die wilde niet installeren (op mijn
    computer,om te proberen wel, maar op die met Wall Street niet).
    Na enig zoeken vond ik toen "Userport":
    http://www.geocities.com/zoomkat/files/UserPort.zip
    Even de help lezen. Alle vooringestelde poorten verwijderen en dan de
    volgende poorten toevoegen: 12B - 12F (poort 300 = 12C hex). Het
    draaide meteen.
    Anders even opnieuw opstarten. Als je poorten veranderd of toevoegd
    moet je ook opnieuw opstarten, althans bij mij.
    Succes ermee

    AtRi
    AtRi, Feb 26, 2005