startpagina

Discussion in 'Computer Support' started by Ton en Maaike, Apr 15, 2004.

  1. Mijn startpagina wordt om de paar dagen vervangen door een andere (wel
    steeds dezelfde: linksummary....). Wie weet hoe ik dat kan verhinderen.
    Ton en Maaike, Apr 15, 2004

  2. Ton en Maaike

    Boomer Guest

    "Ton en Maaike" <> wrote in
    news:407edadd$0$72199$:

    > Mijn startpagina wordt om de paar dagen vervangen door een andere
    > (wel steeds dezelfde: linksummary....). Wie weet hoe ik dat kan
    > verhinderen.

    Hallo
    24hoursupport.helpdesk internationale nieuwsgroep.
    De meeste mensen schrijven hier in het Engels.

    nl.comp.*
    nl.newsgroups
    nl.comp.hardware
    nl.comp.os.ms-windows
    microsoft.public.nl.*
    microsoft.public.nl.windows.*

    nl-alt.*
    nl.internet.providers
    nl.comp.software.mailclients
    nl.comp.software.newsreaders
    nl.comp.software.office
    nl.comp.sys.mac
    nl.comp.virus
    nl.internet.*
    nl.media.*
    nl.newsgroups
    nl.support.*
    alt.nl.comp.software.nieuwsservers

    microsoft.public.nl.office
    microsoft.public.nl.office.access

    nl.test

    dank u

    http://www.google.com/de

    Diskussionsgruppen in Deutsch
    http://groups.google.com/groups?group=de&hl=de
    http://www.google.com/grphp?hl=de&tab=wg&ie=UTF-8
    Boomer, Apr 15, 2004

  3. Ton en Maaike

    SgtMinor Guest

    [Posted & Mailed]

    Er zit een "trojaans paard" op je computer. Ga hier even kijken hoe je
    het er af kan halen en lees het verhaaltje over RealTracker van wie dat
    afkomstig is: http://troje.iscrimineel.nl/?ref=Hidden-Referrer

    SgtMinor, Apr 15, 2004
  4. Ton en Maaike

    SgtMinor, Apr 15, 2004