    olifanten -weeshuis.Heeft ieman hier ervaring meeen hoe ging dat.

    Gaarne bij voorbaat dank.

    Jan

    Jan Wassink, Jan 25, 2004

  2. Jan Wassink

    SgtMinor Guest

    Google:
    http://www.google.com/search?num=100&hl=en&ie=UTF-8&q=backpacking sri lanka&spell=1

    Als je antwoorden wil hebben van iedereen krijg je een beter resultaat
    als je jouw vraag in't Engels stelt. Als je alleen van 'Ollanders wil
    horen, probeer news:nl.reizen.

    SgtMinor, Jan 25, 2004

  3. Jan Wassink

    Jean Cornet Guest

    Onze trip naar Sri Lanka was een meevaller. We waren origineel van
    plan ginder op eigen kracht met openbaar vervoer rond te reizen, maar
    dat bleek niet zo voor de hand te liggen. Niet dat wij zo'n
    luxeliefhebbers zijn, maar de condities zijn ginder soms toch wat bar.
    We hebben ons dus een rondreis met chauffeur/gids laten aansmeren.
    "Aansmeren" was mijn eerste gevoel, want ik had op dat moment nog geen
    idee van de kwaliteit die we geleverd zouden krijgen. Al snel bleek
    echter dat we een zaak hadden gedaan. De gids die we troffen was
    gewoon uitstekend. Degelijke uitleg in goed Engels, prima organisator,
    discreet en privacy-minded, breeddenkend en open, enz. en bovendien
    nog een goeie chauffeur. En het prijskaartje? We hebben een rondreis
    van 12 dagen geboekt tegen 55 Euro per dag voor transport en
    overnachting met ontbijt in guesthouse voor twee personen!
    Hij heeft ons ook nog ongevraagd naar de luchthaven gebracht om vier
    uur 's morgens en vertelde ons dat hij graag voor eigen rekening zou
    beginnen werken ipv voor een organisatie. We hebben daar ondertussen
    wat over gecorrespondeerd en ik heb hem beloofd uit te kijken naar
    klanten. Ik heb een simpele website gemaakt met basisinformatie:

    http://www.geocities.com/lankanaarmaat/lanama.html

    en voor meer details kunnen geïnteresseerden terecht bij

    Jean Cornet, Feb 16, 2004