    plannen.
    Alvast bedankt en ik wens julie een prettige vakantie toe .

    Henk
    Henk Bos, Jul 28, 2005

  2. Henk Bos

    moi Guest

    Hey,

    Jullie zijn lieve mensen hoor, maar zet effe een VPN'netje op of zo.
    Op dit cliché-gezeik zit natuurlijk niemand te wachten.

    moi, Jul 28, 2005

  3. Henk Bos

    Maria Guest

    Henk Bos wrote:

> [...]
    > plannen.
    > Alvast bedankt en ik wens julie een prettige vakantie toe .

    Ik zou Henk zijn tijden wel willen weten ;-))
    Maria
    Maria, Jul 29, 2005
  4. Henk Bos

    pcbutts1 Guest

    Maria, <> wrote:

    > Ik zou Henk zijn tijden wel willen weten [IDIOTICON]

    Uw mama is zo dik da ze hare riem met ne boomerang moet aandoen.

    > Maria.

    Cover for me. I have a bad back.
    pcbutts1, Jul 29, 2005