Reportin Services 2005 Cache Hits

Discussion in 'Windows 64bit' started by Adrian Neagu, Sep 2, 2005.

  1. Adrian Neagu

    Adrian Neagu Guest

    Salut,
    Am instalat Reporting Services 2005 beta 2 pe un server cu Windows 2003 SE cu 4 GB RAM, RAID 5, updateurile la zi.
    Dupa ce am uploadat rapoartele, configurat conexiune, drepturile pe rapoarte etc, dupa un timp, in timp ce se accesau aceste rapoarte si functionau corect, am primit un mesaj de eroare cum ca sa pornesc serviciul ReportServer.
    M-am dus la servicii si am constata ca serviciul se oprise iar in Event View am primit erorile de mai jos:

    The report server cannot create the Total Cache Hits (Semantic Models) performance counter.
    The report server cannot create the Cache Hits/Sec (Semantic Models) performance counter.

    Service cannot be started. Microsoft.ReportingServices.Diagnostics.Utilities.InternalCatalogException: An internal error occurred on the report server. See the error log for more details.
    at Microsoft.ReportingServices.Library.ServiceAppDomainController.Start(Boolean firstTime)
    at Microsoft.ReportingServices.NTService.ReportService.OnStart(String[] args)
    at System.ServiceProcess.ServiceBase.ServiceQueuedMainCallback(Object state)
    For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

    EventType sql90exception, P1 reportingservicesservice.exe, P2 9.0.1187.0, P3 4293d3fe, P4 sqldumper_unknown_module.dll, P5 0.0.0.0, P6 00000000, P7 0, P8 02e8ba65, P9 00000000, P10 NIL.
    For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

    Am tot cautat pe net si nu prea am gasit informatii, decat pe un form la Microsoft cum ca aceste erori sunt bug-uri.
    Are cineva vreo idee de unde ar putea fi?

    --

    Adrian Neagu
    Network Administrator

    --

    Adrian Neagu
    Network Administrator

    Adrian Neagu, Sep 2, 2005

  2. You said, Windows 2003 SE, I think you mean Windows Server 2003 R2, which is
    still in beta, which means you are not in the appropriate newsgroup.
    --
    Andre
    Extended64 | http://www.extended64.com

    Andre Da Costa [Extended64], Sep 2, 2005

  3. ...and maybe not the appropriate language, lol !!!

    Jean-Baptiste Faure [NNBXX], Sep 2, 2005