Re: Breaking News: Jim Ross Nearly Quits WWE Last Night

Discussion in 'Microsoft Certification' started by Henri Laitinen, Jul 14, 2008.

  1. Aika omituista näissä nettiviestinnöissä on malli "Stalin" läpimeno. Eli
    vähintään joka toinen nimimerkki esiintyy ikäänkuin olisi vähintään seuraava
    presidentistä. Tai herra ja hidalgo näytämässä ja komentamassa kuka saa
    keskustella mitä ja kenen kanssa milloinkin.

    Todellisuutta tällaisessa ökyilyssä on tuskin senttiä enempää totuusreaalia.
    Eli faktat alkuun: Kun maahamme iski massiivinen "lapsipornosekoseko".
    SUPO:n lanseeramana keppihevosena alettiin tosiaan sen varjolla imemään
    netistä KAIKKEA mahdollista maan ja taivaan välillä jyränsä alle! SUPO-väki
    kun sai sen sektorin pari tapausta parilla kytkentämuutoksella pois päiviltä
    alkoi heidän pestipalkkansa näyttämään uhkaavasti loppumista ja siksi syitä
    haluttiin keksiä mistä vaan. Oivallinen kohde oli myös rasismi. Vaan
    pitkälti sekin loppui. Seuraavaksi siirryttin FBK tyyppisiin sivustoihin,
    joissa heidän mielestään rehoittin "niinmaare perusteellisen säädyttömät
    valokuvat"! Varmaan näistä kolmesta on jopa ihan "oikeasti" tehty ties mitä
    kanteluita ja valituksia, koska edelläkerrotun materiaalin pako lähikuihin
    on ollut leimallista, en yhtään epäile. Täällä kenties kuka tekaistu
    nimimerkki julisti suureen ääneen, että jälleen kerran on FBK:n esittämään
    materiaaliin haluttu pontevasti puuttua. Kehtasi jopa vedättää esiin, että
    "lisääntyvästi nimimerkki neo:n esittämän takia?"

    Mietitääs tovi mitä taustoissa oikeastaan loisii. Netissä kulkee puolisen
    tusinaa osioita joissa olen vuosikaudet ongelmitta esittänyt jopa puolet
    sielä vuosiin kirjoitetusta materiaalista! Ja nyt siis yhtäkkiä juuri
    ydinalan kiivaimmilla sisäänajoviikoilla koukitaan yksi ja ainut lähinnä
    pornokuvistaan huutia saanut nettiosio "muka" mun pilaamana kaatouhkaan? Hei
    haloo pientä rajaa sentään arvon ydinterron aisankannattajat! Juu en epäile
    yhtään, että KAIKKI maasamme kuiskittu edes symboolisesti ydinvastaisen
    haluaa ydinalamme maanpetoksena tappaa siihen paikkaan keinojaan
    kaihtamatta! Mutta tekemällä minut päätekijäksi FBK:n asiaan? Oikeasti
    varsin kesyistä alastonkuvista muutamat kiusaantuneeksi tehneitten
    valitusten pääarkkitehdiksi on kyllä härskiä potaskavedätystä! Nimittäin
    tuskin edes TVO on ´kyennyt esittämään em. materiaalia mun esittämäkseni!

    Juu kyllä myös minä olen kommentoinut. Joskus jopa kuvin, hyi kauhistus.
    Mutta juttuni on aina perustunut liki 95% arkisiin lehti, kirja TV
    tietomateriaalilainoihin. Ja jos ydinhallinnostamme jopa tämän kaltainen
    materiaali on "perättömien syytöstensä lähteenä" olevinaan "rikos" niin
    johan kuulkaas on IHME! Itse asiassa niin härski syytös, että lähetän VARSIN
    herkästi jatkossa tällaisten takaa paljastuvat suoraan kansanväliselle
    Amnestylle, jopa Euroopanneuvoston tutkintaan! Tuliko tämä nyt kerralla
    selväksi arvon ydinhallinnon, TVO:n ja ties minkä NSA:n sensoreillemme, TÄ!!

    Henri Laitinen, Jul 14, 2008
    1. Advertising