    bios flash.)

    Thanks in front,
    Tim

    IAA Architecten T. Zoetebier, Sep 1, 2003

  2. OPGELOST!

    Laat maar jongens/meisjes ben d'r uit...
    (Of dit is voor mensen die het probleem nog opgelost moeten hebben.)

    Zo heb ik het opgelost =>
    de 120Gb aangesloten op IDE Prim.Master (ipv DVD)
    Windows XP (Pro) opgestart => Géén HDD (Wèl in in hardware NIET in
    verkenner)
    => Beheer (Rechtsklikken op ,,mijn computer'') => Schijfbeheer (opslag
    spul ofzo; weet zo niet meer hoe het heet)
    => Offline staat/stond de HDD DUz online gezet en Drive letter
    toegewezen (evt formateren etc.)
    => Afsluiten Windows èn PC
    HDD weer aangesloten op mijn Raid Controller (hiero zitten overigens ook al
    een 20, 60 en 80Gb HDD)
    Opstarten en KLAAR! Hartstikke mooi.

    U zult zich afvragen WAAROM? ... Tja...Zeg het maar als U het weet dan weet
    U meer als ik!
    Dit probleem heb ik nooit eerder gehad en/of tegen gekomen, bijv. de
    andere HDD's op mijn Raid Controller gingen gwoon simpel (zoals het hoort)

    IAA Architecten T. Zoetebier, Sep 4, 2003