    Graag zie ik dan ook als ik blokkeer dat dat ook wordt uitgevoerd.

    Dank.
    M. Verhaar

    marije Verhaar, Jan 29, 2006

  2. marije Verhaar <>, whose name means bald
    anal-copulator; thinks there's nothing wrong with having sex with his
    cousin in his parents' bed; partial to gross tongue washing by yawning
    leatherdyke, plagued:

    > Ls,
    >
    > Ik ontvang te veel ongevraagde mail.
    > Ik blokkeer de afzender maar krijg deze gewoon door gemaild.
    >
    > Hoe kan ik deze dus echt blokkeren???
    > wens geen verkoop mail te ontvangen uit het buitenland.
    > Ben ook bang dat ik door deze mail een virus kan ontvangen.
    >
    > Graag zie ik dan ook als ik blokkeer dat dat ook wordt uitgevoerd.
    >
    > Dank.
    > M. Verhaar

    Wat ben jij een aangenaaide hoerenlopende chocoladeridder. Straks vind
    ik je nog een tiefes afgeslachte pislul.

    Constantijn van Banaan, Jan 29, 2006

  3. marije Verhaar

    Dr. Bill Guest

    marije Verhaar wrote:
> [...]
    > Ben ook bang dat ik door deze mail een virus kan ontvangen.
    >
    > Graag zie ik dan ook als ik blokkeer dat dat ook wordt uitgevoerd.

    Dan heb je een spamblocker nodig, maar dan blijf je spam ontvangen. Kijk ook
    of wanadoo deze cervice heeft, maar dit is niet waterdicht. De beste maar
    ook lastigste manier is om je mailadres ietsje te veranderen. Een kleine
    wijziging is al genoeg het is nu marije.ver@ als je b.v. m.verhaar@ of
    marije.verh@ van maakt ben je er een flinke tijd van verlost. Gebruik op
    usenet ook *nooit* je echte mailadres, zoals je nu doet. Dit verergert de
    spam, want er zijn altijd spam-bots actief op zoek naar valide mailadressen.
    Lees dit ook:
    http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=577534/sc=6bee0a

    Dr. Bill, Jan 29, 2006
  4. marije Verhaar

    John Holmes Guest

    Dr. Bill wrote:

> [...]
    > zoals je nu doet. Dit verergert de spam, want er zijn altijd
    > spam-bots actief op zoek naar valide mailadressen. Lees dit ook:

    En jij denkt dat die blonde rondborstige Marije dit leest?
    --
    Your mother was a discordant moron who paraded herself naked behind the
    fridge.

    John Holmes, Jan 29, 2006
  5. marije Verhaar

    Dr. Bill Guest

    Constantijn van Banaan wrote:
> [...]

    > Wat ben jij een aangenaaide hoerenlopende chocoladeridder. Straks vind
    > ik je nog een tiefes afgeslachte pislul.

    BWAHAHAHAHAAAAH!, helemaal mis deze keer, marije is een meisje!
    Jij bent nu echt een platgereden verrotgeneukte klapkut!, jij uit de
    gaskamer ontsnapte frigide websitegeilster!

    Dr. Bill, Jan 29, 2006
  6. Dr. Bill <>, whose name means boozing
    bum-bandit; big boobed shemale; a sufferrer of erratic mood swings,
    drooled:

    >>> M. Verhaar

    > BWAHAHAHAHAAAAH!, helemaal mis deze keer, marije is een meisje!
    > Jij bent nu echt een platgereden verrotgeneukte klapkut!, jij uit de
    > gaskamer ontsnapte frigide websitegeilster!

    Straks vind ik je nog een onbeschofte achterovergeslagen chatnicht. Jij
    bent een rukkende opgeschoten appel.

    Rembrandt de Vibratorpijper/ster, Jan 29, 2006
  7. marije Verhaar

    Dr. Bill Guest

    John Holmes wrote:

    >>> M. Verhaar

    > En jij denkt dat die blonde rondborstige Marije dit leest?

    Ken jij Marije? Heeft ze een flinke bos hout voor de deur? Is dit Marije?
    http://www.angelfire.com/psy/doctorbill/Memmen.jpg

    Dr. Bill, Jan 29, 2006
  8. Dr. Bill <>, whose name means balding butt
    buddy; chubby - likes to fondle his balls in public; idiosyncratic and
    whimsical, reported:

    ****. I bet she can see around corners.

    Blaujufferke van den Tikteef, Jan 29, 2006
  9. marije Verhaar

    John Holmes Guest

    Dr. Bill wrote:

    >>> http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=577534/sc=6bee0a

    > Ken jij Marije? Heeft ze een flinke bos hout voor de deur? Is dit
    > Marije? http://www.angelfire.com/psy/doctorbill/Memmen.jpg

    Nee, dit:
    http://www.hesemans.nl/images/limited/Marije.jpg
    --
    Your mother was a selfish con artist who gave birth to you with other
    like-minded people.

    John Holmes, Jan 29, 2006
  10. Liza Smorgaborgsson, Jan 30, 2006
  11. marije Verhaar

    John Holmes Guest

    Re: Re: Ongewenste mail

    Liza Smorgaborgsson wrote:
    > John Holmes wrote:

    > We were discussing you -- not me.

    I see you can see around corners, hun.
    --
    Your mother was a bovine boxer who always used to wake up in disused mines.

    John Holmes, Jan 30, 2006
  12. Re: Re: Re: Ongewenste mail

    John Holmes wrote:

    Liza Smorgaborgsson wrote:

    >I see you can see around corners, hun.

    Oh, I can see around corners?

    Liza Smorgaborgsson, Jan 30, 2006
  13. marije Verhaar

    John Holmes Guest

    Re: Re: Re: Ongewenste mail

    Liza Smorgaborgsson wrote:
    > John Holmes wrote:

    > Oh, I can see around corners?

    Sure you can.
    --
    Your mother was a febrile ice-cream seller who splashed about in the puddle
    of decadence amongst cavemen in a time loop.

    John Holmes, Jan 30, 2006
  14. Re: Re: Re: Re: Ongewenste mail

    John Holmes wrote:

    Liza Smorgaborgsson wrote: