ongewenste email

Discussion in 'Computer Security' started by Johan Paridaens, Jul 26, 2003.

  1. hoe moe ik mijn pc instellen zodat jongeren geen ongewenste sites te kunnen
    bezoeken

    Johan Paridaens, Jul 26, 2003

  2. Johan Paridaens

    Moonlit Guest

    Hoi,

    Volgens mij bieden de meeste MS OS'es geen mogelijkheid om ongewenste sites
    te blokkeren. Je zal je of bij een provider moeten aansluiten die voor jouw
    filtert of een pakket moeten kopen dat je web verkeer filtert. Zie
    bijvoorbeeld

    http://www.internetfilterreview.com/

    Eventueel kan je wel ongewenste pop-ups filteren op een heel eenvoudige
    manier (zie
    http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

    Geen van deze oplossingen is volgens mij perfect. Ik denk dat een provider
    die filtert nog de beste oplossing is.

    Overigens denk ik dat je dit beter ook in het engels kan posten. Er zijn
    maar zoveel van ons nederlanders en jullie vlamingen (plus een handje
    afrikaners) die nederlands spreken (wanneer maken ze er weer één land van
    ;-) ). Mischien hebben de anders-sprekende nog een andere oplossing.

    Mvg, Ron AF Greve.

    Moonlit, Jul 26, 2003

  3. I don't want to jump to quick assumptions here, but I believe this newsgroup
    is for communicating in ENGLISH... not Chinese, not Swedish, not GERMAN.

    So if there are those of you whose English ain't your first language, please
    refrain from communicating in your native tongue and try to communicate in
    ENGLISH.

    The purpose of these forums are for ALL to enjoy and UNDERSTAND. We are
    here to learn and benefit from the experience of others.

    Unless of course, you are a terrorist and prefer to communicate in a
    language only known to your cohorts, please, PLEASE do not post in other
    languages here. It drives me up the wall.

    Your Friend

    R Green

    R Green - WoWsat.com, Jul 27, 2003
  4. Johan Paridaens

    Ben Branders Guest

    R Green - WoWsat.com wrote:
    > I don't want to jump to quick assumptions here, but I believe this newsgroup
    > is for communicating in ENGLISH... not Chinese, not Swedish, not GERMAN.

    Actually, it's Dutch :)

    > So if there are those of you whose English ain't your first language, please
    > refrain from communicating in your native tongue and try to communicate in
    > ENGLISH.

    I totally agree with you. This is an English mailing list. Let's keep
    it that way.

    @Johan Paridaens:
    There is a be.computer.security newsgroup. Maybe you could try that if
    you want to ask something in Dutch ?

    Kind regards
    Ben
    Ben Branders, Jul 27, 2003
  5. Oh wow... looks alot like German... My mistake.

    R Green
    Technical Support
    WoWsat.com

    R Green - WoWsat.com, Jul 28, 2003