    Ook wordt het verzonden bericht weergegeven maar met een geheel andere lettertype.
    Ik slaag er maar niet in om dit weer "normaal" te krijgen. Gaarne Uw hulp.
    //

    Jef Claessen, Jun 15, 2007

  2. Jef Claessen

    Evan Platt Guest

    Turn that crap off.
    --
    To reply via e-mail, remove The Obvious from my e-mail address.

    Evan Platt, Jun 15, 2007

  3. Jef Claessen

    Ingeborg Guest

    Jef Claessen wrote:

    > Als ik een E-mail met een bijlage(b.v. een foto) verzend dan komt bij
    > de ontvanger zowel de oorspronkelijke E-mail ( met het gekozen
    > lettertype) en de verzonden foto als bijlage aan. Ook wordt het
    > verzonden bericht weergegeven maar met een geheel andere lettertype.
    > Ik slaag er maar niet in om dit weer "normaal" te krijgen. Gaarne Uw
    > hulp.

    Dat komt omdat email in feite alleen 'platte tekst' kan verwerken, zonder
    opmaak en dergelijke. Een mailtje met opmaak wordt als bijlage als HTML
    bestand meegestuurd. Het email programma van de ontvanger beslist dan wat
    hij er mee doet. Outlook Express laat het opgemaakte bericht zien, maar een
    ander programma hoeft dat niet te doen.
    Dat het lettertype anders wordt zou kunnen komen omdat het gewenste
    lettertype niet aanwezig is bij de ontvanger.

    Het is overigens niet netjes om HTML opmaak in een nieuwsgroep te posten.
    In Outlook Express zet je dat uit via Extra->Opties->Verzenden->Indeling
    voor verzenden van nieuws->Tekst zonder opmaak.

    Ingeborg, Jun 15, 2007