NEWS on Mustek Drivers

Discussion in 'Windows 64bit' started by Peter Schade, Jun 21, 2005.

  1. Peter Schade

    Peter Schade Guest

    I ask Mustek for Scanner drivers 64 Bit and for Software running under 64
    Bit Windows.
    I send e'm several e-mails and reports to them Scanner will not work under
    64 Bit 1 Year ago, and they reports it to Mustek Taiwan.

    now I send the same request again and got an stupid answer

    They do not realise that their Scanners will not work under 64 Bit
    They only say you will not have legal rights for 64 Bit drivers with buying
    a Scanner!!!!!!!
    Drivers in 1 Year or more or never and who will pay for programming
    Drivers........ that's what they say!

    sell and forgot

    sorry the mail is in German
    here it is

    Mustek Support

    Sehr geehrte Damen und Herren,

    entschuldigen Sie bitte aber zur Zeit steht uns kein 64-Bit Treiber zur
    Verfügung.

    Wenn schon, dann kann es auch noch 1 Jahr dauern.

    Damit will ich auch keine falsche Hoffnung aufwecken,

    dass der 64 Bit Treiber gerade für BearPaw 4800 TA Pro ausgelegt wurde.

    Was soll ein 32 Bit Gerät mit 64 Bit Treiber besser machen ?

    Wahrscheinlich wird es einen neuen Scanner mit 64 Bit Unterstützung geben.

    Die Treiberentwicklungskosten muss auch der Kunde bezahlen.

    Mit dem Kauf des Gerätes BearPaw 4800 TA Pro haben Sie auch so gesehen
    keinen rechtlichen Anspruch auf einem 64 Bit Treiber.

    Mit freundlichen Grüßen

    Dipl-Ing. Gregor Kloska

    Mustek Support

    (1)
    Bei einer Rückfrage bitte den vollständigen Schriftverkehr beifügen.
    Please include previous correspondence if requesting additional information.

    This European service is valid only for Mustek Europes`s authorised dealers,
    distributors and customer. Import from other areas is not included in this
    service.Eg. Mustek germany don't do service for Mustek products which was
    bought in the USA.
    Please contact your local dealer or service partner in this area.

    Eine Reparatureinsendung ist nur für Mustek Produkte möglich die von
    authorisierten Mustek Fachhändlern und Distributoren im europäischen Bereich
    verkauft wurden.
    Geräte die in anderen Ländern wie z.B. in Amerika verkauft wurden dürfen
    nicht zum Service in Mustek Deutschland eingesandt werden. Bitte richten Sie
    Ihre Anfrage an den Service des jeweiligen Verkaufslandes.

    Peter Schade, Jun 21, 2005
    1. Advertising

  2. Peter Schade

    NNBXX Guest

    Don't buy Mustek. Period.

    NNBXX, Jun 21, 2005
    1. Advertising

  3. Peter Schade

    John Barnes Guest

    Don't buy Visioneer either. They were very slow supporting XP and there is
    no way to contact except thru paid support to find out if they are going to
    provide support for x64. I wouldn't count on it. No answer on their KB

    John Barnes, Jun 21, 2005
  4. Peter Schade

    Randy Guest

    Peter,

    Das ist sehr schade, wie deiner familie namen.
    Bitte, Ich habe nur eine bischen deutsche sprache gelernt...
    ;~)

    {"Neun und neunzig luft baloons..."}

    Randy, Jun 23, 2005
    1. Advertising