    hi,
    is it possible to move back to the questions I didn't anwser if time
    allows for that?
    WebUser, Aug 18, 2005
    1. Advertising

  2. hi,
    yes, it's possible

    good luck
    Michał Sztulpa, Aug 18, 2005
    1. Advertising

  3. WebUser

    WebUser Guest

    Michal Sztulpa napisal(a):
    > hi,
    > yes, it's possible
    > good luck

    dzieki Michale :)

    (bylo strasznie czy raczej ok? :))
    WebUser, Aug 18, 2005
  4. :)
    niektóre pytania byly trudne, ale generalna wiekszosc jest do rozwiazania.
    Napewno warto wczesniej przerobic wszystkie testy (najlepiej testking'a)
    poniewaz czesc pytan jest podobna. Jest sporo czasu (ponad dwie godziny).

    jeszcze raz powodzenia

    Michal Sztulpa

    Michał Sztulpa, Aug 19, 2005

  5. jak masz jakiekolwiek pytania to pisz, nie ma problemu.
    pozdrawiam

    Michał Sztulpa, Aug 19, 2005
    1. Advertising