    --------------= Posted using GrabIt =----------------
    ------= Binary Usenet downloading made easy =---------
    -= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

    JM, Oct 13, 2006
    1. Advertising

  2. Bonjour,

    June 30th, 2006 - Cisco a annoncé l'extrémité-de-vente et les dates
    extrémité- life pour le SOHO de Cisco les routeurs à bande large
    bloqués de 90 séries:

    http://www.cisco.com/en/US/products/hw/routers/ps4866/prod_eol_notice0900aecd804d5ad6.html

    Sincèrement,

    Brad Reese
    BradReese.Com - Cisco Jobs
    http://www.bradreese.com/hot-jobs.htm
    1293 Hendersonville Road, Suite 17
    Asheville, North Carolina USA 28803
    USA & Canada: 877-549-2680
    International: 828-277-7272
    Fax: 775-254-3558
    AIM: R2MGrant
    BradReese.Com - Cisco Salary and Compensation Rates
    http://www.bradreese.com/compensation-database.htm

    www.BradReese.Com, Oct 15, 2006
    1. Advertising