    in South Africa?

    Thanks
    Albert
    Albert Truter, Oct 4, 2003

  2. Albert Truter

    MrJ Guest

    The exam costs vary between the different testing centres.

    try http://www.register.prometric.com/Menu.asp to find
    test centres near you. good luck!!

    or MCSD exams

    MrJ, Oct 6, 2003

  3. Hi Albert.

    Die koste per eksamen beloop sowat R800 by IT-HQ in Pretoria.
    Ek het al by verskeie instellings eksamen geskryf en hulle is by verre
    die beste. Jy kan gerus van hulle gebruik maak.

    Indien jy meer besonderhede verlang kan jy my mail by rjlab by mweb punt co
    punt za

    Groete,

    Rhenier Labuschagne

    Rhenier Labuschagne, Oct 6, 2003
  4. Albert Truter

    noxinox

    Joined:
    May 16, 2007
    Messages:
    1
    Price Tag

    It's about R690 for most exams. This was through IT Intellect
    noxinox, May 16, 2007