Linksys WRE54G Wireless-G Range Expander 54Mbps

Discussion in 'MCDST' started by Mika Keskitalo, Jan 10, 2009.

  1. YLE Ajankohtainen kakkonen 13.05-08:" Nyt ei olle enää KENELLEKKÄÄN
    epäselvää, että maailma on ajautumassa ennenäkemätrtömiin tuleviin
    nälänhätäkriiseihinsä!"

    Niin.. ..! Olen jo vuosikaudet opettanut sitä, että maailmassamme on
    tuloillaan niin raju ja katastrofaalinen nälkätuho, ettei ihmiskunta on
    vastaavaa kokenut IKINÄ. Syynkin sen ennennäkemättömyyteen ole sanonut,
    YDINVOIMAN massiivikäyttö! No nyt täällä alkaa kivasti suut napsumaan
    kiinni, kun eivät oikeen kehtaisi enää valehdella, etten myös tässä
    nälänhätäennakoinneissani ole tapani mukaan täysin oikeassa! No tähän olemme
    saaneet toki tottua ja totumme myös jatkossa, oikessaolemisiini. Toki YLE
    oli antanut tarkat ohjeet väelleen, ettei nälänhädän todellisista
    vaikuttimista vielä sanottu sanan sanaa. Ei edes sitä, että ruokaa on
    nimenomaan liian vähän! Heiteltiin jotain liirumlaarumia, jota ei tässä
    kannata täysin nyanssiverukkeina edes toistaa. Ohjelmalla vasta varovaisesti
    opetettiin tajuamaan edes se, että nälkä ylipäätään tulee ja meinaan pysyy!

    Filmatisointi ei puhunut halaistua sanaa ydinionisaation megiläiskadon
    viemistä 1/3 osan ruokakadosta niin mitään. Samoin ydinvoimalatuhojen
    tappamista merien ruokatuottokadoista maailman 1/3 osan elintarvikkeineen,
    kampamaneetteineen, meduusakatastrofeineen ei yhtään mitään. Samoin lopun
    1/3 osan ydinaavikoitumisen vesikadon janoista saati sen aiheuttamista
    ydinaavikoitumisista ja maaperän säteilyionisaaation kasvuhävikkituhoista ei
    myös mitään. Ei tarkoin tiedetystä veden totaliloppumisesta, vaikka samaan
    aikaan EU asetti jo nyt -40%< ydinaavikoitumisfaktan takia vedet
    erityissuojeluunsa .. ..!

    PS. Ennemmin mua kiinostaa kauanko menee vielä aikaa, siihen kuin alkaa
    olemaan "tosi kyseessä". Katselin tossa kun täällä mainostelivat
    totaaliautioita kukkaniittyjä ja kukoistavia hedelmätarhoja. Aika miten
    sanoisin mielenpainuvan "sbuukia", ettei näkynyt pörriäisen pörriäistä!
    Vaikka aurinko helotti täysillä. On päivän selvää, että kukkien ja
    hyönteisten saumaton yhteisesiintyminen kuuluisi olla totta, mutta kiitos
    ydinalamme ei vaan ole. No ydinaavikoittumiseen rutikuivat maat takaavat
    tosin sen, ettei satoa tule edes jatkuvien hallaöiden nuijimina. Pian taas
    saamme niskaan niin ennennäkemättömnän kuivia kesäkuukausia, ettei satoa
    edes senpuoleen ole tulossa. Mutta mikä pitää jopa pikku pakkasiissa
    ongelmitta normaalikeväisin pörräävät KAIKKI hyönteiset poissa ruuan äärestä
    noin totaalisti? . ..Niin kuolemalla on antaa ydinpäästöiset selityksensä
    maailmaamme hämmentävine massatuhoineen.. ..Noo o jäämme odottamaan kauanko
    ydinala jatkaa tätä ihmiskuntaa vaarantavaa kuurupiiloaan tekemistensä
    vastuustaan vastaamattajättämisistään, meinaan leka TULEE!!((
    ((+NÄLÄNHÄTÄÄ!+

    Mika Keskitalo, Jan 10, 2009
    1. Advertising

  2. Mika Keskitalo

    Montreal_MCT Guest

    Finland Finland Finland,
    The country where I want to be!
    Your mountains so lovely,
    Your Treetops so tall!
    Finland Finland Finland,
    Finland has it all!

    Oh so sadly neglected,
    And often ignored
    A far second to Belgium
    When going abroad!

    --
    Mitch Garvis
    Microsoft MVP: Essential Server Solutions

    Montreal_MCT, Jan 11, 2009
    1. Advertising