    op mijn vaste computer zeer goed.

    Vriendelijke groet,
    Henk Köhnke.
    Henk Kohnke, Dec 20, 2004

  2. Henk Kohnke

    Peter Guest

    "Henk Kohnke" <> wrote in message
    news:41c7286c$0$767$...
    : Ik heb een vraag over mijn laptop.
    : Deze heeft ongeveer 10mb harde schijf en windows 98.
    : Het is een Compaq Presario 1255.
    :
    : Nu heb ik een aanbieding bij de HEMA gelezen over een externe harde schijf
    : van 80 GB., die je aan de laptop zou kunnen koppelen.
    : Kan ik dan windows xp daarop installeren? Dit besturingssysteem bevalt mij

    HTTP://www.microsoft.Com/windowsxp/huis/evaluatie/sysreqs.mspx
    Peter, Dec 20, 2004

  3. Henk Kohnke

    SgtMinor Guest

    Peter wrote:
> [...]
    > : van 80 GB., die je aan de laptop zou kunnen koppelen.
    > : Kan ik dan windows xp daarop installeren? Dit besturingssysteem bevalt mij

    Niet alle systemen kunnen van een externe harde schijf 'booten.' Heb je
    al in de BIOS gekeken?

    Lang verhaal hier: "Recommendations for Booting Windows from USB Storage
    Devices"
    http://www.microsoft.com/whdc/device/storage/usb-boot.mspx

    Als je blij bent met XP, zet het op de Presario en gebruik de externe
    schijf voor data en backup.
    SgtMinor, Dec 20, 2004
  4. Henk Kohnke

    SgtMinor Guest

    SgtMinor wrote: In the wrong thread. Sorry.
    SgtMinor, Dec 20, 2004
  5. Henk Kohnke

    SgtMinor Guest

    SgtMinor, Dec 20, 2004