    Graag even bellen met 050-3129066
    Met vriendelijke groet
    Nico Poelstra
    Nico Poelstra, Feb 26, 2004

  2. Nico Poelstra wrote:

    > Hallo
    > Ik krijg geen contact met de mailserver.
    > Ook niet met mijn 12move E-mail adres.Onder staat bezig met verifieren.
    > Kan u niet bellen omdat mijn telefoon geen voorkeur doorgeeft.
    > Kunt u mij verder helpen.
    > Graag even bellen met 050-3129066
    > Met vriendelijke groet
    > Nico Poelstra

    Handig, je telefoonnummer op een wereldwijd discussieforum posten.

    Wordt eht niet 's tijd voor een account bij een echte ISP met een
    helpdesk tegen normaal tarief?

    --
    Groeten/Regards
    Jeroen Wijnands
    Jeroen Wijnands, Feb 26, 2004

  3. Nico Poelstra

    Jos Guest

    "Jeroen Wijnands" <4all.nl> schreef in
    bericht news:403ddd43$0$563$4all.nl...

    > Handig, je telefoonnummer op een wereldwijd discussieforum posten.
    >
    > Wordt eht niet 's tijd voor een account bij een echte ISP met een
> [...]

    En met z'n echte e-mail adres.
    Jos, Feb 26, 2004