    help ik kan geen mail ontvangen,
    kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe

    weet niet als de instellingen goed staan

    p.tenwolde, Sep 23, 2006

  2. p.tenwolde

    Clogwog Guest

    "p.tenwolde" <> wrote in message
    news:ef460d$e5k$1.ov.home.nl...
    help ik kan geen mail ontvangen,
    kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe

    weet niet als de instellingen goed staan

    Storingen? Kijk op hun @home website! (bijna de slechtste provider van
    Nederland) Zo niet, verwijder of verander je e-mail account en bekijk de
    e-mail instellingen http://help.home.nl/top1 en stel de boel opnieuw in, in

    Clogwog, Sep 23, 2006

  3. p.tenwolde

    edgy Guest

    >"p.tenwolde" <> wrote in message
    >help ik kan geen mail ontvangen,
    >kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe
    >
    >weet niet als de instellingen goed staan

    vergeef mijn afschuwelijke nederlands....

    uw gebruikt Outlook Express ja? en uw email adres is
    ....ok, van de home.nl website....

    Vraag

    Hoe stel ik Outlook Express in voor e-mail?

    Antwoord
    1.. Open Outlook Express.
    2.. Kies Extra > Accounts.
    3.. Ga naar het tabblad E-mail.
    4.. Kies Toevoegen > E-mail.
    5.. Vul uw volledige naam in. De naam die u hier invult is de naam die
    mensen zien als zij een mail van u ontvangen.
    6.. Klik op Volgende.
    7.. Vul uw e-mailadres van @Home in. Uw e-mailadres bestaat uit een door u
    opgegeven naam met daarachter @home.nl. Voorbeeld: .
    8.. Klik op Volgende.
    9.. Controleer of het servertype voor inkomende e-mail op POP3 staat
    ingesteld.
    10.. Vul mail.home.nl in bij Server inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP).
    11.. Vul mail.home.nl in bij Server voor uitgaande e-mail (SMTP).
    12.. Klik op Volgende.
    13.. Vul bij accountnaam uw gebruikersnaam in. Uw gebruikersnaam is het
    eerste stuk van uw e-mailadres, dus alles voor het apenstaartje (@).
    14.. Vul uw wachtwoord in.
    15.. Vink Wachtwoord onthouden aan, wanneer u niet elke keer uw wachtwoord
    wilt opgeven wanneer u nieuwe e-mail wilt ophalen.
    16.. Controleer of Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie
    uitgevinkt staat.
    17.. Klik op Volgende.
    18.. Klik op Voltooien. Uw e-mailaccount is ingesteld.
    19.. Klik op Sluiten.

    edgy, Sep 24, 2006