    voor zien van nieuwe codes.

    Ik had je eerder willen vragen maar is steeds niets van gekomen.

    vast bedank Hettie en ben.
    Drenth01, Feb 28, 2006

  2. Drenth01

    vbMark Guest

    "Drenth01" <> wrote in
    news:44049a16$0$86725$:

    > Hallo joost hier een brichtje van hettie en ben
    >
    > Ik wou je vragen als je een keer tijd hebt om mijn humax weer een
    > keer kan
    > voor zien van nieuwe codes.
    >
    > Ik had je eerder willen vragen maar is steeds niets van gekomen.
    >
    > vast bedank Hettie en ben.

    Is this Dutch?

    "Hello joost here brichtje of hettie and are I wanted you ask if you a time
    has enough time my humax a time can for see of new codes. I you would have
    wanted ask rather but always nothing of would have come. permanently thank
    Hettie and are."

    --
    Get rated at http://ratemysite.thoughtbattle.com
    Get freeware at http://www.vbmark.com
    vbMark, Feb 28, 2006

  3. Drenth01

    SgtMinor Guest

    vbMark wrote:
    > "Drenth01" <> wrote in
    >

    >> Hallo joost hier een brichtje van hettie en ben
    >>
    >> Ik wou je vragen als je een keer tijd hebt om mijn humax weer een
    >> keer kan
    >>voor zien van nieuwe codes.
    >>
    >> Ik had je eerder willen vragen maar is steeds niets van gekomen.
    >>
    >>vast bedank Hettie en ben.
    >>

    > Is this Dutch?
    >
    > "Hello joost here brichtje of hettie and are I wanted you ask if you a time
    > has enough time my humax a time can for see of new codes. I you would have
    > wanted ask rather but always nothing of would have come. permanently thank
    > Hettie and are."

    Yes.
    SgtMinor, Mar 1, 2006