gratis Tom Tom 700 of Laptop

Discussion in 'Computer Support' started by Wilbert, Feb 21, 2006.

  1. Wilbert

    Wilbert Guest

    Hallo,
    Lees onderstaande stukje en krijg een nieuwe HP of Acer laptop,GSM, Xbox
    360, Tom Tom 700 of een ander kado naar keuze helemaal gratis.
    Ik heb mij 3 week geleden aangemeld en heb mijn keuze de Tom Tom 700
    inmiddels gratis toegezonden gekregen. Het kan dus snel gaan.
    (zie de site voor het bewijs mijn naam staat achter het 5e groene blokje)

    D.m.v aanmelding en aanschaf van de Antenne Booster (19,95) kun je een kado
    na keuze uitzoeken. Het bedrijf beloont je dus als het ware voor de aanschaf
    van de
    Antennebooster.
    Je komt voor het kado na keuze op een wachtlijst, zie de site voor
    instrukties.
    Verstuur zoveel mogelijk jou link naar je vrienden en kennissen om zo snel
    mogelijk bovenaan in de lijst te komen.

    Klik of Kopieer onderstaande link compleet naar je brouwser om op de site te
    komen.

    http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=24994

    succes

    ps. Ik ga nu voor de Pioneer Home cinemaset!

    Wilbert, Feb 21, 2006

  2. Wilbert

    SgtMinor Guest

    Wilbert wrote:
> [...]
    >
    > http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=24994
    >
    > succes
    >
    > ps. Ik ga nu voor de Pioneer Home cinemaset!

    Jongen, je bent echt een gelukkige eikel. Mazzel met de Pioneer
    cinemaset.

    SgtMinor, Feb 21, 2006

  3. Wilbert

    Zulu Guest

    On Tue, 21 Feb 2006 18:33:59 -0500, SgtMinor
    <> wrote:

    >Jongen, je bent echt een gelukkige eikel. Mazzel met de Pioneer
    >cinemaset.

    I doubt it mate,anyway your laptop won't fit in your pocket :)

    Zulu

    Zulu, Feb 22, 2006