    JAN OLSEN Guest

    Jeg har fått registrert en feil på mottaket av e-postmeldinger.
    jan.h

    JAN OLSEN, Jan 29, 2004
    1. Advertising

  2. JAN OLSEN

    Abbyss Guest

    Du bør skrive på engelsk her får å få noe serlig med hjelp.
    Og, du må være glad i SPAM mail siden du viser e-post adressen din... Bruk
    en fake e-post adresse når du setter opp en NEWS konto.
    Send en mer spesifisert mail om problemet og hvilket OS du bruker.

    Regards
    Abbyss

    Abbyss, Jan 29, 2004
    1. Advertising

  3. JAN OLSEN

    Rob K Guest

    Re: =?ISO-8859-1?Q?Feil_p=E5_mottaket_av_e-postmeldinger?=

    Abbyss wrote:
    <skandinavisk?>

    Would that be Bokmal or Nynorsk ... I'm confused.
    Do you guys over there refer to a Usenet-message as 'mail' ?
    :)

    --
    My E-mail address in ROT-13:

    Rob K, Jan 30, 2004