    bij cafe de paternoster met afwisseling van de kolner torwache.

    Groetjes en tot dan .

    jack en max.
    jackhueber, May 29, 2007

  2. jackhueber

    Jan B Guest

    "jackhueber" <> schreef in bericht
    news:f3h27e$qv5$1.ov.home.nl...
    > Hallo Dons
    > Het weekend was reuze gezellig, doen we met de carnaval over.
    >

    > Op zondag 17 juni geven de postkwakers vanaf 3 uur een concert op de
    > markt bij cafe de paternoster met afwisseling van de kolner
    > torwache.
    >
    > Groetjes en tot dan .
    >
    > jack en max.

    Those that want to attend the address is:

    Horeca-Bedrijf de Paternoster
    Markt 18
    5211JX 'S-HERTOGENBOSCH
    Netherlands
    Jan B, May 30, 2007

  3. jackhueber

    Evan Platt Guest

    On Tue, 29 May 2007 13:19:19 +0200, "jackhueber" <>
    wrote:

    >Hallo Dons
    >Het weekend was reuze gezellig, doen we met de carnaval over.
    >

    >Op zondag 17 juni geven de postkwakers vanaf 3 uur een concert op de markt
    >bij cafe de paternoster met afwisseling van de kolner torwache.
    >
    >Groetjes en tot dan .
    >
    >jack en max.

    Are all Dutch retarded?
    Evan Platt, May 30, 2007
  4. jackhueber

    Jan B Guest

    Jan B, May 30, 2007
  5. jackhueber

    Aardvark Guest

    On Wed, 30 May 2007 09:40:38 -0700, Evan Platt wrote:

    > Are all Dutch retarded?

    Nah. Just permanently stoned ::)

    --
    Registered Linux User 413057.