    Is dit juist?

    Met vriendelijke groeten,
    Hans Cortie

    Hans Cortie, Feb 25, 2004

  2. Hans Cortie

    Jos Guest

    "Hans Cortie" <> schreef in bericht
    news:c1ipga$gc5$...
    > Klantnummer: 1478334
    > Gebruikersnaam: corti020
    >
    > Volgens mijn gegevens heb ik een PLUS-abonnement. Dat zou dus betekenen E
    > 70,20 per jaar + vrij internetten.
    > Ik ontvang echter maandelijks een volledige rekening.
    > Is dit juist?
    >
    > Met vriendelijke groeten,
    > Hans Cortie

    Je moet bij jouw provider wezen, planet (zie op hun website).
    Bovendien denk ik dat je onder jouw eigen e-mail adres post, spam en virus
    verzenders zoeken in nieuwsgroepen naar e-mail adressen om zo allerlei
    ellende te kunnen versturen.

    Jos

    Jos, Feb 26, 2004

  3. Hans Cortie

    Jos Guest

    "Jos" <> schreef in bericht

> [...]

    > Bovendien denk ik dat je onder jouw eigen e-mail adres post, spam en virus
    > verzenders zoeken in nieuwsgroepen naar e-mail adressen om zo allerlei

    Helpdesk
    Voor alle vragen over administratie, facturatie en technische problemen.
    Telefoon: 0900-1905 (€ 0,10 per minuut). De servicelijn is bereikbaar van
    maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur. In het weekend en op
    feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur.
    E-mail: . Internet: www.planet.nl/abonneeservice,
    www.planet.nl/help of klik op de helpbutton, rechtsboven op de homepage van
    Planet Internet op www.planet.nl

    Jos, Feb 26, 2004
  4. Hans Cortie

    Jos Guest

    "Jos" <> schreef in bericht

> [...]

    > Telefoon: 0900-1905 (€ 0,10 per minuut). De servicelijn is bereikbaar van
    > maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur. In het weekend en op

    De afdeling Klachtenafhandeling is niet telefonisch bereikbaar.

    Jos, Feb 26, 2004