    ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact mee. Nu
    wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen sturen. Of moet
    dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

    stoepkok, Jul 2, 2004

  2. stoepkok wrote:
    > ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact
    > mee. Nu wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen
    > sturen. Of moet dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

    Ik vind jou een gegalvaniseerde illegale pandapikkenpijper. Straks vind ik je nog een hangende gofferedomme ridder. Jij bent een tiefus overgedoseerde brilleflikker.

    stoepkok, the slippy, solemnising malignancy, Jul 2, 2004

  3. stoepkok

    Isaac Guest

    "stoepkok" <> wrote in

    > ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact
    > mee. Nu wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen
    > sturen. Of moet dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

    Je kunt niet echt weigeren, tenzij je een mailserver draait. Je kunt wel
    zorgen dat de mail automatisch in de prullenbak verdwijnt.
    Ervanuitgaande dat je OutlookExpress gebruikt doe je dat via
    Extra->Berichtregels->Email. Daar kun je filteren op vanalles, waaronder de
    afzender.

    Isaac, Jul 2, 2004
  4. stoepkok

    Sjolleman Guest

    "stoepkok" <> schreef in bericht
> [...]

    Of moet
    > dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

    Je zou mailwasher kunnen installeren en het betreffende emailadres tot
    spam verklaren.

    Sjolleman, Jul 5, 2004