    Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd player?

    Thanks,
    Wouter
    Wouter, Oct 18, 2003

  2. Wouter

    Pug Fugley Guest

    "Wouter" <> wrote in message
    news:bmrej5$frr$...
    > Hi,
    >
    > Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd

    player?

    > Thanks,
    > Wouter

    Uhh...WHAT!!??!
    Pug Fugley, Oct 18, 2003

  3. On Sat, 18 Oct 2003 15:13:27 +0200, "Wouter" <>
    wrote:

    >Hi,
    >
    >Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd player?
    >
    >Thanks,
    >Wouter

    Ik neem aan dat je een CD-Rom speler bedoelt? Sorry dat ik het zeg,
    maar deze woordenbrij begrijpt niemand.

    Nee, natuurlijk kun je geen DVD op een CD-Rom speler draaien. Het is
    iets compleet anders. Denk er maar eens over na: als het wel zou
    kunnen, dan zijn er nu in de afgelopen 5 á 6 jaar miljoenen mensen
    voor honderden euro's per man het schip ingegaan omdat ze nieuwe
    hardware hebben gekocht terwijl een gewone CD-Rom ook al zou werken.
    En je denkt toch niet dat zo'n grapje ongemerkt zou zijn gebleven?

    Sorry, maar als ik je Engels goed begrijp en dit is echt wat je wilt
    weten, dan ben je de validiteit van de uitdrukking uitdrukking "er
    bestaan geen domme vragen" danig op de proef aan het stellen.

    Mischa
    Mischa van Dinter, Oct 18, 2003
  4. Wouter

    Richard C. Guest

    :
[...]
    ==================
    Only on Tuesdays! Or if abnormal.
    ====================
    Richard C., Oct 18, 2003
  5. Wouter

    Mac Breck Guest

    > : Hi,
    > :
    > : Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd

> [...]

    Abby Normal? That's him!

    --
    Mac Breck (KoshN) - from the desktop PC
    -------------------------------
    Mac Breck, Oct 18, 2003
  6. Wouter

    Wouter Guest

    Re: dvd with normal player(software)

    What I mean is this:(I wasn't clear)
    Do I have to need the Power DVD software to play DVD or can I use a common
    player (software)?
    Of course I have to play DVD's on a DVD player(hardware)

    Wouter, Oct 19, 2003
  7. Re: dvd with normal player(software)

    On Sun, 19 Oct 2003 13:27:15 +0200, "Wouter" <>
    wrote:

    >What I mean is this:(I wasn't clear)
    >Do I have to need the Power DVD software to play DVD or can I use a common
    >player (software)?
    >Of course I have to play DVD's on a DVD player(hardware)

    Ok, in dat geval, no problem.

    In principe heb je een DVD decoder nodig, zoals PowerDVD. Als je
    PowerDVD (of vergelijkbaar) hebt geïnstalleerd, kun je ook Mediaplayer
    gebruiken. En het zou kunnen (maar dat weet ik niet zeker) dat
    Microsoft in Media Series 9 ook een DVD decoder heeft ingebouwd.

    Mischa
    Mischa van Dinter, Oct 19, 2003
  8. Wouter

    Wouter Guest

    Hi, I'm looking for a dvd decoder that runs on the background. So I can use
    every player(software) to play dvd's

    Wouter, Oct 20, 2003