    Jos me zanima dali postoji bolji fotoaparat slicnih karakteristika i cijene?
    S ┬╣tovanjem:
    Krkec
    Krkec, Aug 24, 2003
    1. Advertising

  2. Krkec

    DraganR Guest

    Ja ga isto imam i odlican je. Najbolji prije nekoliko mjeseci u odnosu
    cijena/kvaliteta.

    "Krkec" <> wrote in message news:biaif5$f22$...
    > Bok!
    >
    > Jeli tko ima iskustva s kamerom FujiFilm FinePix S304 dali ta kamera

    vrijedi

    DraganR, Aug 24, 2003
    1. Advertising

  3. Krkec

    Krkec Guest

    Jeli istina da nije dobar za snimanje po noci , i dali treba imati stalak za
    snimanje s velikim zoomom

    Krkec, Aug 24, 2003
  4. Krkec

    kloky Guest

    Krkec wrote:
    > Jeli istina da nije dobar za snimanje po noci , i dali treba imati
    > stalak za snimanje s velikim zoomom

    Zaboravi na nocne snimke jer ti ekspozicija ide do maksimalno 2 sekunde....
    Mislim, mozes slikati nocne prizore s ekspozicijom do 2 sekunde, sto bas i
    nije puno...
    Naravno, kod nocne fotke treba stativ, a i kod dnevne ako je ekspozicija
    veca od 1/250
    Inace, dobro je opcenito koristiti stalak kad god je to moguce...
    kloky, Aug 24, 2003
    1. Advertising