    Mogelijk dat iemand zo'n processor nog heeft liggen na een upgrade en deze
    te koop heeft.

    Met vriendelijk groet Hein

    Hein Ploum, Jul 30, 2004

  2. Hein Ploum

    Geoff Guest

    Ik zink U need oosere groope mit nl at ze start.

    Geoff.

    "Hein Ploum" <> wrote in message
    > Hoi,
    >
    > Ik ben op zoek naar boven genoemde CPU Palomino Athlon XP 2100+.
    > Volgens de support afdeling van moederbord-Fabrikant EPOX,
    > kan ik maar tot maximum bovengenoemde CPU, op mijn moederbord EPOX 8K7A+,
    > plaatsen.
    > Ik heb al op diverse sites en bij hardware leveranciers geprobeerd deze

    CPU

    Geoff, Jul 30, 2004

  3. Hein Ploum

    mhicaoidh Guest

    Taking a moment's reflection, Hein Ploum mused:

> [...]
    | CPU te kopen, maar tevergeefs.
    | Mogelijk dat iemand zo'n processor nog heeft liggen na een upgrade en deze

    Froogle is uw vriend...
    http://www.google.com/froogle?q=amd 2100 cpu

    mhicaoidh, Jul 30, 2004
  4. Hein Ploum

    SgtMinor Guest

    Was er iets verkeerd met mijn antwoord van Woensdag om op eBay te
    kijken? En waarom stel je deze vraag niet in een Nederlandstalige
    groep?

    Nederlandstalige nieuwsgroepen:

    Nieuwsgroepen voor beginners:

    http://web.planet.nl/specials/nieuwsgroepen/

    http://www.xs4all.nl/~rvbelzen/usenet.html (klik op "Overzicht")

    http://www.inter.uunet.nl/helpdesk/faq/news/

    http://nl.news-admin.org/info/nl-charters.html

    SgtMinor, Jul 30, 2004
  5. Hein Ploum

    Hein Ploum Guest

    Hoi SgtMinor,

    Sorry maar ik je antwoord wel ontvangen en er was helemaal niets verkeerd
    mee. Ik heb
    bij eBay de cpu gevonden en ook nog mee geboden maar ik heb niet gewonnen.
    Bij gebrek aan tijd heb ik op het laatste moment niet meer mee kunnen
    bieden.
    waarom ik niet in het engels schreef ligt aan het feit dat ik het niet
    beheers.
    Overigens alle mensen die reeds geantwoord hebben op mijn vraag bedankt voor
    jullie reactie.
    Ik ben nog steeds op zoek naar deze cpu.

    Met vriendelijke groet Hein

    Hein Ploum, Jul 31, 2004
  6. Hein Ploum

    SgtMinor Guest

    Hein

    Er staan nog steeds 2 te koop op eBay, en ik heb er ook hier een
    gevonden:
    http://www.cmishop.com/store/ShowDe...MfgPartNo=&nCategorySubID=125&txtSiteTrack=FG

    Deze verkoper schijnt geen problemen te hebben om het internationaal te
    verzenden.

    Van mij hoef je niet in Engels te schrijven, maar als je in deze groep
    rondkijkt zie je wel dat meer dan 99 procent van alles in die taal
    geschreven is. De Nederlandstalige groepen zijn erg actief, en ik zie
    (in de paar groepen die ik daar lees), bijna altijd goede antwoorden.

    Ik weet niet of je bekend bent met eBay, maar ik heb familie in
    Nederland die regelmatig spullen op eBay kopen en verkopen, en ik bedoel
    niet eBay.nl.

    Bedankt voor het antwoord.

    Mazzel

    SgtMinor, Jul 31, 2004