2 x 1GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 41X4256

Discussion in 'MCSE' started by Sakari Aho, Jan 29, 2009.

  1. Sakari Aho

    Sakari Aho Guest

    Maailmaa parhaillaan silpova ydinpäästöjen synnyttämä nälänhätä alkaa saada
    sellaiset mittasuhteet, ettei sellaista olla nähty maailmansotien 40-luvun.
    Suomessa ei tietysti poliittisesta harhaisuudesta ja kaunasta johtuvan
    ydinhaihattelujen yms. takia olla tajuttu päälle kaatuvan nälänhädän
    globaliutta. Kuvaavaa tilanteessa on, että nyt kun jo neljäs maailman
    viljasatokato alkaa olemaan selviö satsataan viljelyyn muissa meitä
    sivistyneimmissä maissa paniikinomaisesti. Esim. Indonesiassa on haluttu
    saada riisipulaan kahden vuosisadon väliin vielä yksi kausi, eli 5 satoa 2
    vuodessa. Ja tämäntyyppiset epätoivoiset yritykset räjäyttävät sivussa myös
    maailman apulannantuotantokapasiteetit pohjiinsa.

    Tilanne on nyt jo se, että Suomessa ei yksinkertaisesti SAA apulannan
    kaltaisia maatalouden perustuotteita edes rahalla. Ei vaikka Suomi on
    maailman harvoja raaka-ainetuottajia näille, niin piti vaan lahjoittaa
    tuotantoyksiköt ulkomaalaisille tyhmyytään. Ja nyt apulantojen hinnat ovat
    pahimmillaan jopa 6-kertaistuneet parissa vuodessa ja kaikialta loppumassa
    käsiin. Olen saanut kuulla, ettei riitä apulantaa edes Suomen
    sokerijuurikaskasvattajille. Siksi on tyydyttävä korvikkeisiin, kuten Oulun
    bio-haukuttuun typpioksiduulisalpiatariin. Jos edes sitä saa. Tällä hetkellä
    kun viljat pitäisi kylvää maahan, niin apulantaa ei enää ole mistään
    saaatavissa!

    Ei tarvitse olla kaukaa viisaampi oivaltaakseen, että tilanteessa, jossa
    ruoka on loppu, viljapellot kuivaa käsiin -40% sadantakadon
    ydinaavikoitumisessa ja edes elinehtona jatkotuotannolle tärkeää apulantaa
    ei saa koko maastamme ollaan todella lähellä nälänhätää myös Suomessa! Tähän
    sitten TVO/Posivan järjestämät mehiläiskadot ja ainoan merkittävän
    ruoka-aitan Itämeren tappaminmen ydinvoimin. .. Oi voi sentään!( Voi käydä
    jopa niin, että luonto viimein kostaa ydinrikollisillemme oikeen korkojen
    kanssa!
    Sakari Aho, Jan 29, 2009
    1. Advertising

  2. Sakari Aho

    Kline Sphere Guest

    does it come with fries?

    Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3
    Kline Sphere, Jan 29, 2009
    1. Advertising

  3. Sakari Aho

    Kline Sphere Guest

> [...]
    >cross-posting Finnish-language garbage messages to other hierarchies.
    >
    >Several bots are currently being run to try to remove these messages
    >(which are posted from the rogue news server news-in1.superfeed.net),
    >but unfortunately it is quicker to randomly generate than to find and
    >then remove messages.
    >
    >The users of sfnet would much appreciate if you do not post followups
    >to these messages (specially cross-posting to the sfnet hierarchy),
    >the original garbage messages should be removed shortly. Thank you.

    Thanks Otto,

    So I guess it does not come with fries then. What about a chocolate
    shake, does it come with that?

    Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3
    Kline Sphere, Jan 30, 2009
  4. Sakari Aho

    Frisbee® Guest

    Kline Sphere wrote:

    > Thanks Otto,
    >
    > So I guess it does not come with fries then. What about a chocolate
    > shake, does it come with that?
    >
    > Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3

    Hey you need to get finished with your FaceBook setup... you haven't even
    confirmed me as a friend yet! Did my check bounce or something?
    Frisbee®, Jan 30, 2009
  5. Sakari Aho

    Kline Sphere Guest

    >Hey you need to get finished with your FaceBook setup... you haven't even
    >confirmed me as a friend yet! Did my check bounce or something?

    i wish to give facebook exam. please be sending me dumps on facebook.
    i have no money.
    waiting....

    Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3
    Kline Sphere, Feb 3, 2009