Velocity Reviews > Newsgroups > Programming > ASP .Net > Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?

Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?

Arjen Jongeling
Guest

      06-16-2004
Is het die Ear Youth weer? Nee, het is Arjen Jongeling!

Het is een kwestie van geduld
voor heel usenet Hollands lult

Richard
Guest

      06-16-2004
Kan je misschien weg gaan door continue hier onzin te posten. Doe dat ergens
anders. Dank je.