Velocity Reviews > Newsgroups > Computer Certification > MCAD > Navigation thru exam questions (70-316)

Navigation thru exam questions (70-316)

WebUser
Guest

      08-18-2005
hi,
is it possible to move back to the questions I didn't anwser if time
allows for that?

Michał Sztulpa
Guest

      08-18-2005
hi,
yes, it's possible

good luck

WebUser
Guest

      08-18-2005
Michal Sztulpa napisal(a):
> hi,
> yes, it's possible
> good luck

dzieki Michale

(bylo strasznie czy raczej ok? )

Michał Sztulpa
Guest

      08-19-2005

niektóre pytania byly trudne, ale generalna wiekszosc jest do rozwiazania.
Napewno warto wczesniej przerobic wszystkie testy (najlepiej testking'a)
poniewaz czesc pytan jest podobna. Jest sporo czasu (ponad dwie godziny).

jeszcze raz powodzenia

Michal Sztulpa

"WebUser" wrote:

> dzieki Michale
>
> (bylo strasznie czy raczej ok? )

Michał Sztulpa
Guest

      08-19-2005

http://www.velocityreviews.com/forums/(E-Mail Removed)
jak masz jakiekolwiek pytania to pisz, nie ma problemu.
pozdrawiam