Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > Verwijderen NORTON Protect bestanden

Verwijderen NORTON Protect bestanden

Gaspar
Guest

      03-25-2008
Wie kan mij helpen?
Ik heb Norton AV verwijderd van mijn computer en NOD32 AV ge´nstalleerd.
Het opstarten gaat nu razendsnel !
De Map met Norton Protect-bestanden (zichtbaar gemaakt) kan ik niet
verwijderen terwijl er toch flink wat bestanden inzitten. Ook niet als ik
het kenmerk "alleen lezen" wegvink.
Ik krijg de mededeling dat het te verwijderen bestand niet te vinden is.
Ik bij een poging tot wissen in DOS krijg ik dezelfde mededeling.
Verspreid over schijf staan dus tientallen ontoegankelijke bestanden.
WEET IEMAND HOE IK DIE KAN WISSEN?
http://www.velocityreviews.com/forums/(E-Mail Removed)