Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > Postvak leegmaken

Postvak leegmaken

rene de roo
Guest

      05-03-2007
Goedendag,

Ik kan mijn postvak niet leegmaken van Outlook express. Elke dag krijg ik
dezelfde drie berichten en de foutmelding dat hij bericht 4 niet binnen kan
krijgen.

Als reden geeft hij dan op dat de verbinding is verbroken of dat de server
de verbinding heeft verbroken.

Wat te doen?

Het vervelende is dat ik uw mail nu ook niet kan ontvangen ik ben bereikbaar
op 06-15564966.

Met vriendelijke groet,

R. de Roo

Sandy Nuts
Guest

      05-03-2007

"rene de roo" <(E-Mail Removed)> wrote in message
news:f1bumu$5f8$(E-Mail Removed)1.ov.home.nl...
> Goedendag,

Indeed.

> Ik kan mijn postvak niet leegmaken van Outlook express. Elke dag krijg ik
> dezelfde drie berichten en de foutmelding dat hij bericht 4 niet binnen
> kan krijgen.

Not too sure.

> Als reden geeft hij dan op dat de verbinding is verbroken of dat de server
> de verbinding heeft verbroken.

Uh huh.

> Wat te doen?

Probably.

> Het vervelende is dat ik uw mail nu ook niet kan ontvangen ik ben
> bereikbaar op 06-15564966.

Two of those, please.

> Met vriendelijke groet,

You're welcome.

Jan B
Guest

      05-03-2007

"rene de roo" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
> [...]
> server de verbinding heeft verbroken.
>
> Wat te doen?
>
> Het vervelende is dat ik uw mail nu ook niet kan ontvangen ik ben

I phoned him in dutch and told him to use webmail to get rid of the
4th email.

Jan B

SgtMinor
Guest

      05-03-2007
Jan B wrote:
> [...]
> news:f1bumu$5f8$(E-Mail Removed)1.ov.home.nl...

> I phoned him in dutch and told him to use webmail to get rid of the

"I phoned him in dutch..." I bet that means you got drunk and babbled
unintelligibly.