Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Windows 64bit > NEWS on Mustek Drivers

NEWS on Mustek Drivers

Peter Schade
Guest

      06-21-2005
I ask Mustek for Scanner drivers 64 Bit and for Software running under 64
Bit Windows.
I send e'm several e-mails and reports to them Scanner will not work under
64 Bit 1 Year ago, and they reports it to Mustek Taiwan.

now I send the same request again and got an stupid answer

They do not realise that their Scanners will not work under 64 Bit
They only say you will not have legal rights for 64 Bit drivers with buying
a Scanner!!!!!!!
Drivers in 1 Year or more or never and who will pay for programming
Drivers........ that's what they say!

sell and forgot

sorry the mail is in German
here it is

Mustek Support

Sehr geehrte Damen und Herren,

entschuldigen Sie bitte aber zur Zeit steht uns kein 64-Bit Treiber zur
Verfügung.

Wenn schon, dann kann es auch noch 1 Jahr dauern.

Damit will ich auch keine falsche Hoffnung aufwecken,

dass der 64 Bit Treiber gerade für BearPaw 4800 TA Pro ausgelegt wurde.

Was soll ein 32 Bit Gerät mit 64 Bit Treiber besser machen ?

Wahrscheinlich wird es einen neuen Scanner mit 64 Bit Unterstützung geben.

Die Treiberentwicklungskosten muss auch der Kunde bezahlen.

Mit dem Kauf des Gerätes BearPaw 4800 TA Pro haben Sie auch so gesehen
keinen rechtlichen Anspruch auf einem 64 Bit Treiber.

Mit freundlichen Grüßen

Dipl-Ing. Gregor Kloska

Mustek Support

(1)
Bei einer Rückfrage bitte den vollständigen Schriftverkehr beifügen.
Please include previous correspondence if requesting additional information.

This European service is valid only for Mustek Europes`s authorised dealers,
distributors and customer. Import from other areas is not included in this
service.Eg. Mustek germany don't do service for Mustek products which was
bought in the USA.
Please contact your local dealer or service partner in this area.

Eine Reparatureinsendung ist nur für Mustek Produkte möglich die von
authorisierten Mustek Fachhändlern und Distributoren im europäischen Bereich
verkauft wurden.
Geräte die in anderen Ländern wie z.B. in Amerika verkauft wurden dürfen
nicht zum Service in Mustek Deutschland eingesandt werden. Bitte richten Sie
Ihre Anfrage an den Service des jeweiligen Verkaufslandes.

mustek scanner Ðaz ©. Computer Support 0 08-19-2003 05:56 PM
mustek driver Steve Charlton Computer Support 1 08-06-2003 10:23 PM

Advertisments