Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > vraag

vraag

Mmaarschalkerweerd
Guest

      03-20-2007
Waarom heb ik op computer MIROSOFT.PUBLIC. Academic Aliance Repository
497 berichten staan .
En bij24hoursupporthelpdesk 1197
Heel graag antwoord Ik weet dat jonge mensen dat niet hoeven te vragen
maar nu weet ik niet meer ik ben 74 jaar en zit graag achter de computer..
Hoop dat u mij kan helpen .
Vriendelijke groeten merv M Jansen Maarschalkerweerd

Download de gratis SPAMfighter vandaag nog!

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

vraag Lau Sulkers Computer Support 4 10-28-2004 07:34 PM
vraag COR SEVERIJNSE Computer Support 1 09-25-2004 07:17 PM
vraag cor oudejans Computer Support 2 09-17-2004 02:35 PM
trojan vraag huyten Computer Support 8 11-25-2003 03:36 AM
vraag vernon simkins Computer Support 1 07-28-2003 08:00 AM

Advertisments