Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > kan geen mail ontvangen

kan geen mail ontvangen

p.tenwolde
Guest

      09-23-2006
help ik kan geen mail ontvangen,
kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe

weet niet als de instellingen goed staan

Clogwog
Guest

      09-23-2006

"p.tenwolde" <(E-Mail Removed)> wrote in message
news:ef460d$e5k$(E-Mail Removed)1.ov.home.nl...
help ik kan geen mail ontvangen,
kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe

weet niet als de instellingen goed staan

Storingen? Kijk op hun @home website! (bijna de slechtste provider van
Nederland) Zo niet, verwijder of verander je e-mail account en bekijk de
e-mail instellingen http://help.home.nl/top1 en stel de boel opnieuw in, in

edgy
> [...]

>help ik kan geen mail ontvangen,
>kan me gezegt worden wat ik verkeerdt doe
>
>weet niet als de instellingen goed staan

vergeef mijn afschuwelijke nederlands....

uw gebruikt Outlook Express ja? en uw email adres is http://www.velocityreviews.com/forums/(E-Mail Removed)
....ok, van de home.nl website....

Vraag

Hoe stel ik Outlook Express in voor e-mail?

Antwoord
1.. Open Outlook Express.
2.. Kies Extra > Accounts.
3.. Ga naar het tabblad E-mail.
4.. Kies Toevoegen > E-mail.
5.. Vul uw volledige naam in. De naam die u hier invult is de naam die
mensen zien als zij een mail van u ontvangen.
6.. Klik op Volgende.
7.. Vul uw e-mailadres van @Home in. Uw e-mailadres bestaat uit een door u
opgegeven naam met daarachter @home.nl. Voorbeeld: (E-Mail Removed).
8.. Klik op Volgende.
9.. Controleer of het servertype voor inkomende e-mail op POP3 staat
ingesteld.
10.. Vul mail.home.nl in bij Server inkomende e-mail (POP3, IMAP of HTTP).
11.. Vul mail.home.nl in bij Server voor uitgaande e-mail (SMTP).
12.. Klik op Volgende.
13.. Vul bij accountnaam uw gebruikersnaam in. Uw gebruikersnaam is het
eerste stuk van uw e-mailadres, dus alles voor het apenstaartje (@).
14.. Vul uw wachtwoord in.
15.. Vink Wachtwoord onthouden aan, wanneer u niet elke keer uw wachtwoord
wilt opgeven wanneer u nieuwe e-mail wilt ophalen.
16.. Controleer of Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie
uitgevinkt staat.
17.. Klik op Volgende.
18.. Klik op Voltooien. Uw e-mailaccount is ingesteld.
19.. Klik op Sluiten.