Velocity Reviews > Newsgroups > Programming > HTML > Inhoud van tekstvak manipuleren

Inhoud van tekstvak manipuleren

Willy
Guest

      11-15-2006
Kan men de inhoud van een teksvak in een javascript-variabele plaatsen?
Voorbeeld:
form>
<input name=userInput type=text value="something">
</form>
Kan men deze waarde 'something' in een variabele plaatsen via een Javascript
om daar verder te bewerken?

Willy

Els
Guest

      11-15-2006
Willy wrote:

> [...]
> </form>
> Kan men deze waarde 'something' in een variabele plaatsen via een Javascript

Ik denk dat dat misschien wel kan, maar als je je vraag in het Engels
stelt, zijn er een hele hoop meer mensen die kunnen reageren. Mijn
Nederlands is heel erg goed, maar mijn JavaScript kennis vrijwel
nihil, dus aan mij heb je verder niets

--
Els http://locusmeus.com/
accessible web design: http://locusoptimus.com/

Willy
Guest

      11-15-2006

"Els" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
news:(E-Mail Removed)...

> [...]

> stelt, zijn er een hele hoop meer mensen die kunnen reageren. Mijn
> Nederlands is heel erg goed, maar mijn JavaScript kennis vrijwel

Precies Els had ik intussen ook gezien maar toch bedankt.

Willy

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

<li> mag niet van W3C Peter HTML 8 04-16-2005 05:44 PM
OT: I saw Van Halen Last Night Davey Moore MCSE 26 08-04-2004 10:22 PM
OT: Van Helsing Rowdy Yates MCSE 68 05-12-2004 09:40 PM
Peter van der Linden Roedy Green Java 7 05-10-2004 07:12 AM
Instaleren van Word Ben Kamphuis Computer Support 1 07-17-2003 08:19 AM

Advertisments