Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Information > Help

CyberOps
Guest

      05-15-2004
Weet iemand een oplossing ?, ik heb een notebook met uiteraard zo'n
touchpad muis nu heb ik ook een draadloze ps2 muis aangesloten en het
werkt wel behalve de scrollwheel werkt niet en onder het configuratie
scherm muis instellingen staat alleen de touchpad, hoe kan ik nu toch
de scrollwheel aan de praat krijgen ???? heeft iemand een oplossing
hier voor, zelfs de originele drivers van de muis helpen hier niet
bij.

Chris
Guest

      05-18-2004
Zegt u dat u de bestuurders hebt? Of dat u de bestuurders wenst?

news:(E-Mail Removed) om...