![]() |
|
|
|
#1 |
|
Vanmiddag in Rotterdam bij MM geweest en wat denk je, uitverkocht !!!!
De verkoper vertelde mij dat ze ´s morgens al uitverkocht waren en dat er maandag ochtend nog "een aantal" binnen zouden komen. Volgende week weer voldoende aanwezig maar dan tegen de normale prijs. Het is bij de MM in Rotterdam echt afgelopen met de koopjes. Ruud rdevreede |
|
|
|
|
#2 |
|
|
what!!!!!!
"rdevreede" <> wrote in message news:40b89e4f$0$33919$... > Vanmiddag in Rotterdam bij MM geweest en wat denk je, uitverkocht !!!! > > De verkoper vertelde mij dat ze ´s morgens al uitverkocht waren en > dat er maandag ochtend nog "een aantal" binnen zouden komen. > > Volgende week weer voldoende aanwezig maar dan tegen de normale prijs. > > Het is bij de MM in Rotterdam echt afgelopen met de koopjes. > > Ruud > > Andrewj |
|
|
|
#3 |
|
|
Zo gaat het met nieuwe versie dvd. Zij ver*kopen zeer en snel hebben nooit
genoeg levering uit! "rdevreede" <> wrote in message news:40b89e4f$0$33919$... > Vanmiddag in Rotterdam bij MM geweest en wat denk je, uitverkocht !!!! > > De verkoper vertelde mij dat ze ´s morgens al uitverkocht waren en > dat er maandag ochtend nog "een aantal" binnen zouden komen. > > Volgende week weer voldoende aanwezig maar dan tegen de normale prijs. > > Het is bij de MM in Rotterdam echt afgelopen met de koopjes. > > Ruud > > What The! |
|
|
|
#4 |
|
|
On Sat, 29 May 2004 16:29:35 +0200, rdevreede wrote:
>Vanmiddag in Rotterdam bij MM geweest en wat denk je, uitverkocht !!!! > >De verkoper vertelde mij dat ze ´s morgens al uitverkocht waren en >dat er maandag ochtend nog "een aantal" binnen zouden komen. > >Volgende week weer voldoende aanwezig maar dan tegen de normale prijs. > >Het is bij de MM in Rotterdam echt afgelopen met de koopjes. > >Ruud Eeep! Op! Ork! Ah-ah! -- http://911research.wtc7.net Doonie |
|