Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > DVD Video > dvd with normal player

dvd with normal player

Wouter
Guest

      10-18-2003
Hi,

Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd player?

Thanks,
Wouter

Pug Fugley
Guest

      10-18-2003

"Wouter" <(E-Mail Removed)> wrote in message
news:bmrej5$frr$(E-Mail Removed)...
> Hi,
>
> Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd

player?

> Thanks,
> Wouter

Uhh...WHAT!!??!

Mischa van Dinter
Guest

      10-18-2003
On Sat, 18 Oct 2003 15:13:27 +0200, "Wouter" <(E-Mail Removed)>
wrote:

>Hi,
>
>Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd player?
>
>Thanks,
>Wouter

Ik neem aan dat je een CD-Rom speler bedoelt? Sorry dat ik het zeg,
maar deze woordenbrij begrijpt niemand.

Nee, natuurlijk kun je geen DVD op een CD-Rom speler draaien. Het is
iets compleet anders. Denk er maar eens over na: als het wel zou
kunnen, dan zijn er nu in de afgelopen 5 ß 6 jaar miljoenen mensen
voor honderden euro's per man het schip ingegaan omdat ze nieuwe
hardware hebben gekocht terwijl een gewone CD-Rom ook al zou werken.
En je denkt toch niet dat zo'n grapje ongemerkt zou zijn gebleven?

Sorry, maar als ik je Engels goed begrijp en dit is echt wat je wilt
weten, dan ben je de validiteit van de uitdrukking uitdrukking "er
bestaan geen domme vragen" danig op de proef aan het stellen.

Mischa

Richard C.

:
[...]
==================
Only on Tuesdays! Or if abnormal.

Mac Breck
Guest

      10-18-2003
"Richard C." <(E-Mail Removed)> wrote in message
news:3f9168b2$0$194$(E-Mail Removed). ..

> [...]

> : Hi,
> :
> : Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd

Abby Normal? That's him!

--
Mac Breck (KoshN) - from the desktop PC
-------------------------------

Wouter
Guest

      10-19-2003
What I mean is thisI wasn't clear)
Do I have to need the Power DVD software to play DVD or can I use a common
player (software)?
Of course I have to play DVD's on a DVD player(hardware)

> [...]
news:bmrej5$frr$(E-Mail Removed)...
> Hi,
>
> Is it possible to play dvd-videos on a normal player with my dvd cd

Mischa van Dinter
Guest

      10-19-2003
On Sun, 19 Oct 2003 13:27:15 +0200, "Wouter" <(E-Mail Removed)>
wrote:

>What I mean is thisI wasn't clear)
>Do I have to need the Power DVD software to play DVD or can I use a common
>player (software)?
>Of course I have to play DVD's on a DVD player(hardware)

Ok, in dat geval, no problem.

In principe heb je een DVD decoder nodig, zoals PowerDVD. Als je
PowerDVD (of vergelijkbaar) hebt ge´nstalleerd, kun je ook Mediaplayer
gebruiken. En het zou kunnen (maar dat weet ik niet zeker) dat
Microsoft in Media Series 9 ook een DVD decoder heeft ingebouwd.

Mischa

Wouter
Guest

      10-20-2003
Hi, I'm looking for a dvd decoder that runs on the background. So I can use
every player(software) to play dvd's