Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > newsserver voor home bij grabit

newsserver voor home bij grabit

Randy Meisters
Guest

      01-07-2005
Hallo allemaal
ik heb een probleem , ik kan geen contact maken mer de server van grabit .
ik heb zelf kabelinternet van home.
Welke server naam moet ik nu invoeren voor contact te kunnen maken.
Niet allemaal tegenlijk HIHIHI

groet Randy

SgtMinor
Guest