Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > email verkeer weigeren van een andere

email verkeer weigeren van een andere

stoepkok
Guest

      07-02-2004
ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact mee. Nu
wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen sturen. Of moet
dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

stoepkok, the slippy, solemnising malignancy
Guest

      07-02-2004
stoepkok wrote:
> ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact
> mee. Nu wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen
> sturen. Of moet dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

Ik vind jou een gegalvaniseerde illegale pandapikkenpijper. Straks vind ik je nog een hangende gofferedomme ridder. Jij bent een tiefus overgedoseerde brilleflikker.

Isaac
Guest

      07-02-2004
"stoepkok" <(E-Mail Removed)> wrote in
news:cc3j88$sdk$(E-Mail Removed)1.nb.home.nl:

> ik heb een kaart binnen gekregen en die mensen wil ik geen contact
> mee. Nu wil ik dat emailadres weigeren zodat ze me niets meer kunnen
> sturen. Of moet dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

Je **** niet echt weigeren, tenzij je een mailserver draait. Je **** wel
zorgen dat de mail automatisch in de prullenbak verdwijnt.
Ervanuitgaande dat je OutlookExpress gebruikt doe je dat via
Extra->Berichtregels->Email. Daar kun je filteren op vanalles, waaronder de
afzender.

Sjolleman
Guest

      07-05-2004

"stoepkok" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
> [...]

Of moet
> dat alleen via nieuwe emailadres en hoe doe ik dat

Je zou mailwasher kunnen installeren en het betreffende emailadres tot
spam verklaren.