Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > Netwerk Windows XP en Windows 2000 professional

Netwerk Windows XP en Windows 2000 professional

John
Guest

      04-17-2004
Gaarne een advies over hetvolgende:
Ik probeer een netwerk op te zetten tussen mijn PC en mijn laptop. Mijn PC
is rechtstreeks verbonden aan het internet (breedband kabelverbinding). Ik
heb mijn laptop via een kruiskabel verbonden hieraan en heb via de network
wizard (mijn PC draait op Windows XP Home Edition) een netsetup floppy
gemaakt die ik nu op de laptop moet draaien (deze draait op Windows XP
professional). Ik krijg echter het bericht dat de wizard van XP niet
compatibel is met het besturingssysteem op mijn laptop. Hierbij staat dan
aangegeven dat het wel mogelijk is om een netseup te maken die wel
compatibel is met windows 2000, maar ik kan niet vinden hoe. Kan iemand mij
hierbij met een advies helpen???
JJ

SgtMinor
Guest

      04-17-2004
http://www.tekstenuitleg.net/artikel...rnet_delen.php

http://forum.faqman.nl/messages/2/37535.html?1050007837

http://www.win2kwereld.nl/apps/artic...k=single&ID=86

http://www.ispq.nl/html/netwerk.asp

24HSHD is een internationale nieuwsgroep waar meestal Engels wordt
gebruikt, Als je het liever in Nederlands doet, probeer een van de
Nederlandstalige groepen, o.a.:

Meer hier:

http://www.xs4all.nl/~rvbelzen/usenet.html

http://www.inter.uunet.nl/helpdesk/faq/news/