Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > Krijg geen contact

Krijg geen contact

Nico Poelstra
Guest

      02-26-2004
Hallo
Ik krijg geen contact met de mailserver.
Ook niet met mijn 12move E-mail adres.Onder staat bezig met verifieren.
Kan u niet bellen omdat mijn telefoon geen voorkeur doorgeeft.
**** u mij verder helpen.
Graag even bellen met 050-3129066
Met vriendelijke groet
Nico Poelstra

Jeroen Wijnands
Guest

      02-26-2004
Nico Poelstra wrote:

> [...]
> Ook niet met mijn 12move E-mail adres.Onder staat bezig met verifieren.
> Kan u niet bellen omdat mijn telefoon geen voorkeur doorgeeft.

Handig, je telefoonnummer op een wereldwijd discussieforum posten.

Wordt eht niet 's tijd voor een account bij een echte ISP met een
helpdesk tegen normaal tarief?

--
Groeten/Regards
Jeroen Wijnands

Jos
Guest

      02-26-2004

"Jeroen Wijnands" <(E-Mail Removed)4all.nl> schreef in
bericht news:403ddd43$0$563$(E-Mail Removed)4all.nl...

En met z'n echte e-mail adres.