Velocity Reviews > Newsgroups > Computing > Computer Support > factuur

factuur

Hans Cortie
Guest

      02-25-2004
Klantnummer: 1478334
Gebruikersnaam: corti020

Volgens mijn gegevens heb ik een PLUS-abonnement. Dat zou dus betekenen E
70,20 per jaar + vrij internetten.
Ik ontvang echter maandelijks een volledige rekening.
Is dit juist?

Met vriendelijke groeten,
Hans Cortie

Jos
Guest

      02-26-2004

"Hans Cortie" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
news:c1ipga$gc5$(E-Mail Removed)...
> [...]
> 70,20 per jaar + vrij internetten.
> Ik ontvang echter maandelijks een volledige rekening.

Je moet bij jouw provider wezen, planet (zie op hun website).
Bovendien denk ik dat je onder jouw eigen e-mail adres post, spam en virus
verzenders zoeken in nieuwsgroepen naar e-mail adressen om zo allerlei
ellende te kunnen versturen.

Jos

Jos
Guest

      02-26-2004

"Jos" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
news:c1l4f5$bof$(E-Mail Removed)...

> [...]

> Bovendien denk ik dat je onder jouw eigen e-mail adres post, spam en virus
> verzenders zoeken in nieuwsgroepen naar e-mail adressen om zo allerlei

Helpdesk
Voor alle vragen over administratie, facturatie en technische problemen.
Telefoon: 0900-1905 ( 0,10 per minuut). De servicelijn is bereikbaar van
maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur. In het weekend en op
feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur.
E-mail: http://www.velocityreviews.com/forums/(E-Mail Removed). Internet: www.planet.nl/abonneeservice,
www.planet.nl/help of klik op de helpbutton, rechtsboven op de homepage van
Planet Internet op www.planet.nl

Jos
Guest

      02-26-2004

"Jos" <(E-Mail Removed)> schreef in bericht
news:c1l557$cnd$(E-Mail Removed)...

> [...]

> Telefoon: 0900-1905 ( 0,10 per minuut). De servicelijn is bereikbaar van
> maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur. In het weekend en op

De afdeling Klachtenafhandeling is niet telefonisch bereikbaar.
>U **** de medewerk(st)ers van deze afdeling als volgt bereiken:
>Per brief, stuur deze naar:
> Planet Internet
> Afdeling Klachtenafhandeling
> Postbus 2529
> 3800 GB Amersfoort
>Per e-mail:
> (E-Mail Removed)

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off

betaling factuur oktober Wout van der Want Computer Support 2 11-02-2006 03:09 PM
factuur jonnyenesther Computer Support 4 04-01-2006 05:18 AM
factuur Champs Computer Support 2 11-16-2005 09:33 AM

Advertisments